Дві кропивницькі школи активно впроваджують інклюзивну освіту

Ілюстрація naiu.org.ua

У Кропивницькому, в школах №26 і 29, вже декілька років функціонують інклюзивні класи. У них діти з особливими потребами адаптуються до суспільства і отримують таке необхідне їм спілкування та знання.

Про це під час прес-конференції у міськраді розповіли представники управління освіти та керівники НВК №26 та ЗОШ №29.

Як розповіла директор 29-ї школи Лариса Смага, у її навчальному закладі вже 5 років впроваджують інклюзивну освіту. Це в основному є діти з ДЦП. Але цього року у школі відкрили інклюзивний клас для дітей з аутизмом. Нині там навчається один хлопчик з таким діагнозом.

Для цього хлопчика спеціально особливих умов перебування не створювали. Адже, соціальна адаптація у таких дітей є надзвичайно важливою, наголосила вчитель інклюзивного класу ЗОШ №29 Людмила Мальована.

За словами педагога, цей хлопчик з аутизмом має розвинений інтелект, спілкується декількома мовами.

А у НВК №26 минулого року випустили учня з аутизмом. За словами заступника директора школи Юрія Воронова, це є великим досягненням педагогів.

Цей хлопчик продовжив своє навчання у ВПО №2.

Проте, як наголосила завідувач дитячим відділенням обласної психіатричної лікарні Анна Макаренко, не усі діти з аутизмом здатні на такі досягнення. Адже діти з таким діагнозом мають дуже широкий спектр характеру уражень – від тих, які можуть знати декілька мов, до тих, які не можуть самостійно рухатись.

Нагадаємо, що на Кіровоградщині зареєстровано 120 дітей з аутизмом.

На Кіровоградщині зареєстровано 120 дітей з аутизмом

Поширити:

Залишити коментар:

коментар