На Кіровоградщині працівники регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» завершили роботи з реконструкції перегону Пост 218 км – ст. Новоукраїнка. Колійні роботи були передбачені Перспективним планом розвитку Одеської залізниці та реалізації плану капітальних інвестицій.
На даній електрифікованій ділянці залізничники провели реконструкцію головної колії: було укладено 2,5 км нової колії, проведено заміну земляного полотна та частково відновлено водовідвідні споруди.
Завдяки проведеній реконструкції залізничникам вдалося підвищити пропускну спроможність ділянки до 10 пар пасажирських та 52 пар вантажних поїздів на добу, а вантажонапруженість – до 70 млн. тонн брутто/км на рік. Також це дозволило усунути зменшення швидкості руху парних та непарних поїздів по даній ділянці та затримки парних поїздів в очікуванні відправлення зі ст. Помічна.
Окрім того, що максимальна швидкість руху пасажирських поїздів на ділянці може сягати 100 км/год, а вантажних – 80 км/год, фахівці магістралі підвищили й дільничну швидкість поїздів на 0,8 км/год.
Зазначимо, головну колію перегону Пост 218 км – ст. Новоукраїнка введено в експлуатацію у 1963 році. Попередні роботи на ділянці проводилися в 2011 році. Тоді фахівцями Одеської залізниці було виконано капітальний ремонт двох одноколійних ділянок: 218 пк 4 – 219 пк 7 та 219 пк 7 – 220 пк 8.
Прес-центр регіональної філії «Одеська залізниця»