До органів прокуратури Кіровоградської області протягом 2016 року надійшло 7,2 тисячі звернень громадян, з яких по суті прокурорами розглянуто – 5 тисяч, 2 тисячі звернень не відносились до компетенції органів прокуратури, їх скеровано за належністю в інші відомства.
Звернення мали різний характер. В більшості випадків скарги надходили з питань неналежного стану досудового розслідування у кримінальних провадженнях.
Крім того, до прокуратури надійшло 69 інформаційних запитів, з яких 47 розглянуто з наданням запитуваної інформації, на 14 надано роз’яснення, 3 надіслано іншому розпоряднику, відмовлено в задоволені 5 запитів.
Особливу увагу приділено особистому прийому громадян, оскільки це один з найбільш ефективних методів надання громадянам правового захисту та можливість своєчасного реагування на порушені права. За звітний період на особистому прийомі керівництвом органів прокуратури прийнято 337 мешканці області, особисто прокурором області – 190. Всі скарги громадян, подані на особистому прийомі, перебували на контролі керівництва до остаточного їх вирішення.
Органи прокуратури області і надалі забезпечуватимуть належну організацію та проведення особистого прийому громадян, об’єктивний, всебічний і своєчасний розгляд звернень, перевірку викладених у них фактів, реальне поновлення порушених прав громадян.
Інтернет-виданням та друкованій пресі дозволяється безкоштовно використовувати інформацію, розміщену на сайті «Перша електронна газета», лише за наявності посилання (прямого відкритого посилання для он-лайн медіа) та згадки першоджерела не нижче другого абзацу. Редакція не несе відповідальності за інформацію, оприлюднену авторами блогів та читачами, які здійснюють коментування на сайті і в соцмережах.
«Перша електронна газета» відкрита до співпраці з рекламодавцями. Редакція готова розміщувати оголошення й рекламу, що не суперечать редакційній політиці, з відповідним маркуванням і на комерційній основі.