Цьогоріч рекордну кількість ямковості подолали дорожники на дорогах Кіровоградщини. З приходом справжньої, сніжної, зими роботи з ліквідації ямковості на мережі автомобільних доріг закінчилися, тому можна сміливо підвести підсумки проробленої за будівельний період роботи.
“Рік був непростим для нас, але ми вийшли на показник, який значно перевищує минуло- та позаминулорічний, – пояснює начальник Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області Вадим Коюденко. – Було нелегко, хоча і фінансування було досить інтенсивним, але багато, так би мовити, паперових моментів не дали нам змоги працювати на всю потужність. Втім, обсяги говорять самі за себе – наші робітники працювали на максимумі”.
З початку року на замовлення Служби автодоріг ліквідовано 501 412 м² деформацій покриття. Це ямковість, колійність, напливи та тріщини. У відсотковому показнику маємо 89% від загальної ураженості, в тому числі новоутвореною ямковістю. У 2015 році квадратура відремонтованого покриття становила 231 100 квадратних метрів, а у 2014 році – 176 795 м².
Філії ДП «Кіровоградський облавтодор» переважну більшість робіт виконували на дорогах державного значення, адже саме там найбільш інтенсивний рух транспорту. Отож, у такому розрізі отримуємо:
Рік | Державні дороги | Місцеві дороги |
2016 | 353 090 м² | 148 322 м² |
2015 | 167 379 м² | 63 721 м² |
2014 | 120 482 м² | 56 313 м² |
Працювали холодним та гарячим асфальтобетоном, струменевим методом, методом просочення та щебеневими сумішами.
Відповідно до потреби аварійні ремонтні роботи будуть виконуватися робітниками філій локально і лише в критичних ситуаціях задля того, аби знизити ризики аварійності на автомобільних дорогах державного значення. На виконання саме такого ремонту, при значному зниженні температури повітря використовуватиметься спеціальна холодна асфальтобетонна суміш, яку підрядні організації традиційно придбали під час підготовки своїх господарств до роботи в зимовий період. Спеціальні домішки, що містяться в суміші забезпечують необхідне її щеплення з ураженою поверхнею. Такий аварійний ремонт допоможе утримати цілісність покриття до настання будівельного сезону, коли можна буде провести необхідний вид ремонту відповідної ділянки дороги – поточний чи капітальний.
Прес-служба САД у Кіровоградській області