Залізничне сполучення із західними громадами області хочуть поліпшити рейкобусом

У Кіровоградській ОВА презентували проєкт рейкобуса, що має на меті покращити транспортне сполучення найвіддаленіших куточків області.

Про це за інформацією ОВА повідомляє Перша електронна газета.

Проєкт розроблений ініціативною групою на чолі з головою правління обласної громадської організації “Об’єднання болгар “Нашите Хора” Сергієм Осадчим.

54a0a7df-a90f-43fd-9a9d-58bf9c5bc266

“Завантаженість автомобільних доріг вимагає від нас вдосконалення транспортного сполучення із західною частиною області. Якісне транспортне залізничне сполучання – це інвестиція у здоров’я, добробут, мобільність, у ділову активність наших громадян», – зазначив під час презентації перший заступник начальника ОВА Павло Конопко.

Сергій Осадчий повідомив, що проєктом передбачається введення в експлуатацію трьох залізничних маршрутів:

Велике кільце (Вапнярка-Рудниця-Гайворон-Голованівськ-Помічна-Кропивницький-Знам’янка-Цвіткове-Тальне-Христинівка-Зятківці-Вапнярка) – протяжністю 783 кілометри;

Мале кільце (Гайворон-Голованівськ-Рудня-Помічна-Кропивницький- Знам’янка- Цвіткове-Тальне-Христинівка-Умань-Зятківці-Гайворон) – протяжністю 600 кілометрів;

Лінійний маршрут (Голованівськ-Ємилівка-Йосипівка-Болеславчик-Підгородня-Помічна-Бобринець-Долинська-Знам’янка-Кропивницький) – протяжністю 444 кілометра.

“Основна ідея – використати наявні потужності існуючого рейкового сполучення, та задіяти рухомий склад придбаних рейкових автобусів на постійній основі. Звичайно, інфраструктура потребує осучаснення: безпека, швидкість та сервіс. Опитування в найвіддаленіших куточках області підтверджують, що топ-проблемою є транспортна, тобто переміщення в межах Кіровоградщини. Це і дало підґрунтя до формування ініціативної групи зі створення проєкту рейкобуса”, – підкреслив Сергій Осадчий.

1871e549-b9a2-46a7-bbcd-27bd1a2d8847

Довідково Рейковий автобус (рейкобус) – дизель-поїзд малої складової (один-чотири вагони). Рейкові автобуси належать до дизельного моторвагонного рухомого складу і призначені для забезпечення приміських пасажирських перевезень, зазвичай, на неелектрифікованих ділянках залізниць у вигляді автономного поодиноко пасажирського транспортного засобу.

Нагадаємо, на Гайворонській вузьколійці відноввили рух потяга на Вінниччину.

Читайте також:

Поширити:

Залишити коментар:

коментар