28% звернень на «гарячу лінію» голови Кіровоградської ОДА упродовж минулого тижня стосувалися проблем ЖКГ.
Про це інформує ОДА, повідомляє Перша електронна.
Зокрема, 29 звернень надійшло від жителів Світловодська з проханням відновити послугу теплопостачання в житлових будинках.
Як повідомляється на сайті Світловодської міськради, 14 січня відбулось засідання штабу з питань опалення з метою оперативного реагування на загрози виникнення надзвичайних ситуацій в зимовий період року. Під час нього управління ЖКГ повідомило, що станом на ранок, СП ТОВ “Світловодськпобут” продовжує не дотримуватись затверджених температурних графіків і температурного режиму. Ситуація з опаленням КПН “Світловодська ЦРЛ” СМР (вул. Павлова, 16) у будівлях терапевтичного стаціонару, поліклініки, дитячого та інфекційного відділень, а також закладів культури та освіти залишається незмінною – недостатній тиск теплоносія.
Проблеми з теплопостачанням фіксуються за 12-ма адресами, відсутнє теплопостачання у 6 будинках приватного сектору.
Як повідомляла Перша електронна газета, у листопаді теплопостачальне підприємство «Світловодськпобут» оприлюднило офіційний лист до міського голови, в якому попереджає про недостатній температурний режим. Причиною такої ситуації в підприємстві назвали рішення виконкому ради про встановлення тарифу для нього, який вважають низьким.
Читайте також:
Холодні світловодці атакують «гарячу лінію» облдержадміністрації
«Світловодськпобуту» за абсурдне рішення загрожує мільйонний штраф