Неподалік Лісопаркової у Кропивницькому не розминулися мотоцикл та “Волга”

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram
Сьогодні, 15 квітня, близько 11:00 по вулиці Холодноярській у Кропивницькому сталася ДТП за участю легковика та мотоцикла. Після аварії, мотоцикліста доставили в обласну лікарню з підозрою на перелом обох ніг.

Представники патрульної поліції, які прибули на місце події, розповіли кореспонденту Першої електронної, що наразі є дві версії події. За однією з них, водій автомобіля “Волга” увімкнув поворотник і здійснював поворот ліворуч. Мотоцикліст, який в цей момент обганяв “Волгу”, не встиг зреагувати на ситуацію і врізався у автівку. За другою версією, водій “Волги” не вмикав поворотник, тому мотоцикліст допустив зіткнення.
 
Наразі на місці події ведуться слідчо-оперативні дії. Поліцейські зазначають, що обидва водії були тверезі.
 
Медики доставили водія байка в Кіровоградську обласну лікарню з підозрою на перелом обох ніг.
       
Поширити:

Залишити коментар:

коментар

6 коментарів до Неподалік Лісопаркової у Кропивницькому не розминулися мотоцикл та “Волга”

  1. 12.1. Під час вибору в установлених межах безпечної швидкості руху водій повинен ураховувати дорожню обстановку, а також особливості вантажу, що перевозиться, і стан транспортного засобу, щоб мати змогу постійно контролювати його рух та безпечно керувати ним.
    12.3. У разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об’єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об’їзду перешкоди.
    12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год (що явно не відповідає швидкості руху мотоцикла та ориманими механічними пошкодженнями “Волги”, в .ч. і удар в бордюрний камінь).
    1)Зіткнення сталося в задню ліву частину Волги. Не з лівого боку в крило, а в задню панель. Волга повертала з лівого крайнього положення. Підтверджуєься залишками пошкоджених елементів на дорозі на осьовій роздільній смузі.
    2)Відсутність гальмівного шляху мотоцикла.
    3)Про який обгін взагалі можлива йти мова, якщо на вказаному відрізку шляху нанесена подвійна суцільна лінія (Розмітка 1.3 поділяє транспортні потоки протилежних напрямків на дорогах, які мають чотири і більше смуг руху. Лінію перетинати забороняється).

  2. Прокоментируй тогда: это мотоцикл Волгу засунул на бордюр? Или все же – водила Волги влетал в поворот с правого ряда подрезая мотоциклистов….. по типу “да проскочу”

  3. По весне всегда много дтп с мото, судить о чей либо вине не стоит.

    Это просто такой период, его надо пережить!

    После зимы водители автотранспорта отвыкают от мотоциклов на дороге,
    а мотоциклисты, половина просто еще не отшола от спячки, так сказать не вспомнили главное правило ВОЕННОГО ЛЕТЧИКА, а вторая половина это малышня первый раз открывающая сезон, их ждут первые ошибки, дтп и как правило переломы.

    Мы все через это прошли…
    (кто ездит не первый сезон поймут о чем я)

  4. Место столкновения мотоцикла с авто произошло уже в конце поворота на лево, что свидетельствуют обломки машины и мото, а это говорит о том, что водитель волги не планировал совершать маневр заранее. И потом, ехавши в правом ряду, и не убедившись что сзади никого нет, не сбавляя скорости решил заскочить в свой поворот, так как заезд туда почти параллельный главной дороге, и можно быстро его проехать. Короче говоря провтыкал свой поворот водитель волги, и решил проскачить. А там уже не важно где и в какую часть волги пришелся удар, просто мотоциклист мог рефлекторно уходить от столкновения.

  5. Интересно, как летел водитель волги что у него вырвало ступицу левого колеса? При простом “прыжке” на бордюр, даже на 40 км/ч, исправную ступицу у волги не вырвет.

Коментарі заборонені.