За 10 місяців на телефонну лінію сервісу «Пульс» від платників міста надійшло 30 звернень.
Упродовж січня – жовтня поточного року на антикорупційний сервіс “Пульс” від платників міста Кіровограда надійшло 30 звернень. Інформацію, що надійшла на сервіс «Пульс» ретельно перевірено, відповіді надані своєчасно.
Станом на початок жовтня було зафіксовано 28 звернень. Тож протягом другого місяця жовтня надійшло лише два звернення.
Читайте також: На податкову Кіровоградщини скаржились 28 разів
Нагадуємо, антикорупційний сервіс “Пульс” створений для оперативного реагування на звернення громадян та суб’єктів господарювання щодо неправомірних дій або бездіяльність працівників ДФС.
Телефон гарячої лінії “Пульс” (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Прес-служба Кіровоградської ОДПІ