Говорячи про вимоги, висунуті представниками ПАТ «Автобусний парк 13527» та ТОВ «Єлисаветградська транспортна компанія» (тролейбусний парк) під час недавньої акції протесту, заступник голови ОДА Олександр Чернявський наголосив, що для нього вони незрозумілі, і що він вважає їх непереконливими.
Проблема з транспортом у Кіровограді стала найгарячішою темою в публікаціях ЗМІ.
Про це на сьогоднішній апаратній нараді повідомив перший заступник голови ОДА, повідомляє кореспондент Першої електронної.
«У зв’язку з тим, що коштів на перевезення пільгових категорій немає, працівники транспортних підприємств уже кілька місяців не отримують заробітної плати. Я одразу хочу сказати, що минулого тижня завдяки втручанню голови ОДА, незважаючи на всі скрути, незважаючи на те що виплата заробітної плати в транспортних підприємствах є пріоритетною, ми знайшли можливість і міністерство фінансів дало вказівку профінансувати в повному обсязі всю заборгованість, яка була зареєстрована по області на перше листопада 2013 року. Тобто, всі суми коштів, які були зареєстровані, були профінансовані і виплачені. Уже після того, як це було зроблено, відбулася демонстрація намагань автоперевізників», – сказав Віктор Серпокрилов.
Продовжуючи тему, заступник голови ОДА Олександр Чернявський наголосив, що ситуація з вимогами представників автотранспортних підприємств йому не зовсім зрозуміла:
«Ми увесь час працюємо з цими підприємствами, і я хотів би просто навести приклад по тролейбусному парку. До того як було введено «Центральний маршрут» виручка тролейбусного парку становила близько 2700 грн. в день, після транспортної реформи виручка тролейбусного парку виросла до 6 тис. грн. в день. Плюс тариф на проїзд: був 1 грн., став 1,25 грн. До того ж, це – орендне підприємство, й воно звільнене від орендної плати. Плюс ще оплата за землю: вона має бути 66 тисяч, вони платять 11 тисяч. Крім цього підприємства займаються й іншою діяльністю – рекламною тощо. Хочу ще сказати: так само незрозумілі вимоги представників підприємства – прибрати маршрут «1-ц». Обласна адміністрація не була ініціатором його створення. Він не був передбачений маршрутною мережею, тим паче «Гаряча лінія» була дійсно гарячою, і його ввели на вимогу мешканців міста. Тому я вважаю ті умови, які виставляють ці два підприємства непереконливими».
Міський голова Олександр Саінсус зі свого боку повідомив, що маршрут «1-ц» поки що дотацій на перевезення пільговиків не отримує. І, що «Автобусний парк» може разом з усіма брати участь у конкурсі й забрати собі маршрут «1-ц».
На що Олександр Чернявський додав: жодний із перевізників не отримує дотації на перевезення пільгових категорій населення. Всю дотацію, яка йде на пільги пасажирів і має розподілятися на всіх перевізників, отримують лише на автобусний і тролейбусний парки.
Зважаючи на вищесказане, Віктор Серпокрилов попросив керівників департаментів соцзахисту і фінансів Олександра Догарова й Сергія Шеремета проаналізувати стан надходження субвенції за 11 місяців цього року й порівняти з ситуацією, яка була в минулому році.