Непроста економічна ситуація в країні змушує шахраїв бути особливо винахідливими та надокучливими. У зв’язку з цим у Кіровограді почастішали випадки телефонного шахрайства.
Про це Першій електронній повідомила одна з читачок.
“Вчора мені зателефонував нібито працівник ПриватБанку і сказав, що у зв’язку з подіями на сході України, вся банківська система заблокована і мої рахунки у небезпеці, – розповідає Олена О. – Невідома попросила, щоб я у телефонному режимі назвала свої особисті дані, в тому числі й рахунок карти. Нібито для того, щоб зберегти мої кошти. Коли я запропонувала приїхати у відділення й уточнити всі деталі, то працівник почала нервово наполягати і ледь не хамити мені. Звісно, я запідозрила обман. Тим більше, що зателефонували мені зовсім не за тим номером, що закріплений за банком. Відповідно, я одразу повідомила про інцидент на гарячу лінію служби безпеки ПриватБанку”.
Анжела Дзинзюра, прес-секретар Кіровоградського філії ПриватБанку переконує, що їхній банк відмовився від використання і передачі будь-яких персональних даних під час телефонних розмов з клієнтами. Тому називати їх у жодному випадку по телефону – не можна.
“ПриватБанк не запитує персональні дані клієнтів у телефонному режимі та закликає клієнтів не телефонувати у відповідь на незнайомі номери. Крім того, якщо Ви помітили підозрілі пристрої на банкоматі або якщо у Вас виникли труднощі з проведенням операції за карткою або є підозри на шахрайство – повідомте про це за телефонами 3700 або (056) 716 52 52 ” – розповідає Анжела Дзинзюра.