З початку поточного року до територіальних органів головного управління ДФС у Кіровоградській області надійшло 256 письмових звернення, з них 227 заяв, 18 пропозицій та 11 скарг.
У письмових зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 26,6% усіх звернень, адміністрування податку на доходи фізичних осіб – 12,1%. Слід зазначити, що 17,6% заяв містили в собі інформацію про ухилення від оподаткування, що є підставою для проведення перевірок органами Державної фіскальної служби, повідомляє прес-служба відомства.
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. Головне управління ДФС у Кіровоградській області приділяє велику увагу даному напрямку роботи.
Жодне зі звернень не залишається поза увагою фахівців, на кожне з них надається відповідь у встановлений законодавством термін.
Співробітники регіонального управління Державної фіскальної служби також розповіли, що громадяни мають можливість не тільки надіслати письмове звернення, а й записатися на особистий прийом до посадових осіб головного управління.
Особистий прийом громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється за окремим графіком та за попереднім записом не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому.
Запис проводиться за телефоном: (0522) 36-69-99. Адреса приймальні громадян головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області: м. Кіровоград, вул. Велика Перспективна, 55.
З графіком прийому громадян посадовими особами, нормативними документами з питань звернень громадян та іншою інформацією щодо проведення особистих прийомів керівництвом відомства громадяни можуть ознайомитись на офіційному порталі головного управління ДФС у Кіровоградській області у розділі «Приймальня громадян».