Майже 500 жителів Олександрівського району скористалися веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України протягом двох років його функціонування.
Про це кореспонденту Першої електронної повідомив головний спеціаліст управління ПФУ в Олександрівському районі Віктор Данільченко.
З його слів, кожна застрахована особа (тобто кожен працівник), зареєструвавшись на порталі, має змогу щомісяця бачити в своєму «особистому кабінеті» дані з системи персоніфікованого обліку. А там міститься різноманітна соціальна інформація: перелік страхувальників, які подавали щодо громадянина відомості в систему персоніфікованого обліку, сума заробітку, з якого сплачено страхові внески, відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску. Є там і відомості про спеціальний, або пільговий, стаж (звісно, за його наявності).
Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як роботодавець сплачує за нього єдиний внесок. І якщо виникають якість питання, одразу «по гарячих слідах» розпочати їх вирішувати, а не чекати, коли настане пенсійний вік і час зітре сліди діяльності роботодавця. Одним словом, у кожного власника особистого електронного кабінету з’являється можливість оперативно реагувати на будь-які страхові колізії. Звісно, особливо цікавий електронний портал для пенсіонерів. Адже завдяки цьому сервісу вони можуть легко отримати дані з власної пенсійної справи. А там зазначаються вид і сума призначеної пенсії, до того ж – з урахуванням усіх надбавок, підвищень, грошових допомог, індексацій та інших доплат, тощо. Вказується і назва закону, за яким пенсія призначена. Ще на сторінках порталу є багато довідкової інформації: від текстів законодавчих актів до графіка прийому керівництва Пенсійного фонду і адрес територіальних управлінь ПФУ в областях.
Для довідки: веб-портал працює з 1 жовтня 2012 року. Свого часу це був вихід Фонду на новий якісний рівень надання електронних послуг, який повністю відповідав курсу України на широке впровадження систем державного електронного управління.
Метою створення веб-порталу електронних послуг було не лише поліпшити якість та оперативність обслуговування громадян, але й водночас забезпечити в країні можливість запровадження технології електронного управління в соціальній сфері.