У Кропивницькому з’явився лімітований випуск гри «Монополія», присвячений місту

У Кропивницькому вийшла нова лімітована гра “Монополія”, яка присвячена культурним маркерам міста, бізнесу, розважальним і торговельним закладам.

Про це повідомляє Перша електронна газета.

Центральним зображенням ігрового поля став краєвид з річкою Інгул, на берегах якої стоїть Кропивницький,  пам’ятник першому трамваю, будівля Кропивницької міської ради, клумби з тюльпанами з Дендропарку, погруддя Марку Кропивницькому, стела з Ангелом-охоронцем та інші впізнавані маркери міста.  Для оформлення обкладинки автори використали мурал Олександра Брітцева із зображенням корифея.

Гральна зона поділена на розділи «Автомобільна галузь», «Комунальна сфера», «Музеї міста», «Освіта та розваги», «Підприємництво», «Шедеври архітектури», «Шопінг», «Харчування», у межах яких представлені заклади та бізнеси, які працюють у Кропивницькому.

473263542-9426966710657833-1576967168695715721-n

Зокрема, до категорії «Музеї міста» увійшли Центральноукраїнський обласний краєзнавчий музей, Літературно-меморіальний музей І. Карпенка-Карого, Народний меморіальний музей Генріха Нейгауза. Серед туристичних пам’яток міста – пам’ятник Наталці Полтавці (щоправда, у грі він дещо презентабельніший – Наталка таки з рукою), серед архітектурних – будівлі колишнього готелю «Північний» (будинок колишнього Нацбанку по вул. Велика Перспективна), будинок Долинських (нині тут бібліотека Маланюка) та будинок лікаря Вайсенберга (зараз тут  обласне управління охорони здоров’я).

473663678-951031047124212-8598079235663174407-n

Граючи в «кропивницьку» монополію, можна отримати грант від міської ради (900 гривеньок), дістати можливість задонатити постраждалим від війни українцям, спробувати удачу в Дендропарку, пофестивалити під час Вересневих самоцвітів чи надихнутись під крилами літака біля «Льотки».

Гра «Монополія» розрахована на гравців віком від 8 до 99 років, у неї можна грати протягом години-двох. За словами авторів, гра покращує математичні здібності, допомагає вирішувати певні логічні задачі, брати на себе відповідальність і покращує навички критичного мислення.

474112311-647106651322057-2243387258975638528-n

Як вказано на упаковці гри, її створили у співпраці з Туристично-інформаційним центром міста Кропивницького.

“У виробника є серія ігор такого типу, присвячена різним містам України. До нас звернулися розробники і запропонували співпрацю, попросивши допомоги з фотоматеріалами та інформацією про місто. Ми хотіли показати туристичний потенціал Кропивницького, тож запропонували світлини та дані про історичні події, які стосуються міста. Презентацію плануємо найближчим часом, там розкажемо більше деталей”, – прокоментувала представниця Центру Ірина Грабажей.

Розробили гру в Кам’янці-Подільському. Для того, щоб потрапити на її «поле», слід було викупити певну кількість ігор за гуртовою ціною.

До бізнесів, представлених у грі, увійшли заклади харчування, освітні курси, транспортні та будівельні компанії, інтернет-магазини та інші.

Придбати гру можна в Етнолабораторії «Баба Єлька» (вул.Театральна,12) або на сайті https://shop.babayelka.kr.ua/.

Вартість гри – 500 грн. Довідки за телефоном 0664318691

474677260-1358808858821426-1468484123427790347-n

Нагадаємо, У Кропивницькому “Баба Єлька” почала роботу над дитячим пісенником

Читайте також: Одяг, що розповідає історії: «Баба Єлька» створила колекцію реплік на старовинне вбрання жителів Кіровоградщини


Поширити:

Залишити коментар:

коментар