Протягом кількох років кіровоградці пережили ряд транспортних потрясінь. Спочатку поволі зростали тарифи на проїзд 1 грн., 1,25 грн., 1,5 грн., 2 грн… Потім ножиці реформ порізали звичні маршрути на клапті, змушуючи кіровоградців адаптуватися до нових умов, зав’язаних на найприбутковішій частині міста – центрі. Врешті владна рука «транспортної Реформації» скоротила кількість компаній-перевізників (чи то для підвищення конкуренції між ними, чи то для ліквідації конкурентів).
І як не намагалися гучномовні ідеологи запевнити мешканців обласного центру, що транспортна система покращується, покращення відчували одиниці – ті, хто керував процесом. Підтвердженням тому стали нещодавні події, коли зіткнення інтересів водіїв і пасажирів змусили перших пікетувати міськраду, а других – діставати з гаманців ще більше грошей.
Хто від цього виграє, а хто програє? Кому на руку транспортні реформи? Хто наживається на пасажирах і водіях? Відповідь на ці питання шукайте у відвертому інтерв’ю Першої електронної з водієм кіровоградської маршрутки «Прокатати» Кіровоград або Хто наживається на пасажирах».