Я продовжую свій експеримент #обслуговуйтеменеукраїнською
Ви хочете знати, як виглядає “дно”? Ласкаво просимо у пивний клуб “Прага”!
Я про цей заклад чула багато різного. Від захоплених розповідей про супер смачне пиво, до відверто ніщивних відгуків.
Але не можна робити висновків і складати своє власне враження на основі розповідей) От я і вирішила сходити в “Прагу”, на свою голову…
Сталася ця подія на День Незалежності, одразу після ходи вишиванок. Якось все так склалось: і бажання відсвяткувати, і моя мрія про раків, та й сам заклад близенько до площі Хмельницького.
Ми прийшли в абсолютно порожній заклад. Ми 5 хвилин чекали поки дівчатка офіціантки натеревеняться і таки принесуть нам меню. А воно, звісно ж, російською. На моє питання про меню українською, офіціантка фиркнула: “нету”.
Ця “звєзда”, інакше не скажеш просто, не спромоглася перейти на українську. І це незважаючи на те, що навіть наш зовнішній вигляд промовляв: “переходь на державну”. Навіть прохання розмовляти з нами тією ж мовою, якою говоримо ми, не подіяло.
Ще кілька штрихів до мого висновку про “дно”. Раки були брудні, наче і ловили, і варились в болотяній воді. Hoegaarden, пиво, яке я страшенно люблю, було не свіже (це м`яко сказано).
Вечір був зіпсований.
А тепер, апофігей феєрії!
Звісно ж, всю палітру вражень і емоцій ми хотіли викласти у книзі скарг і пропозицій, яку попросили у офіціантки разом з чеком.
Чек нам принесли, тут проблем не було. Але яким було наше здивування, коли замість книги, нам запропонували листочок паперу. Офіціантка мотивувала це тим, що “такой книжки у нас никогда не было, но вы можете нам написать на бумажке”…
Тут мала б упасти завіса!
Як? Як нема книги скарг і пропозицій? Це ж обов`язково! Її відсутність це порушення законодавства. Про це все ми сказали офіціантці, на що вона знову фиркнула і сказала: “а нам то что”.
Це мій перший візит, який не завершиться просто відгуком. Зараз ми готуємо заяви до відповідних інстанцій. Сподіваюсь, що і власників, і персонал відповідні органи навчать виконувати закони.
Ну і, звісно, моєї ноги там більше не буде. Бо якщо в них немає книги скарг і пропозицій, то що в них з рештою вимог, мені страшно уявити…
Hoegaarden, пиво, яке я страшенно люблю, був не свіжий (це м`яко сказано). Пиво-БУЛО НЕ СВІЖE! Слово “пиво”- середній рід!!!
Hoegaarden – він) А пиво – це уточнення, бо не всі знають, що таке Hoegaarden.
Так що, не треба такої кількості знаків оклику)