На території Кіровоградщини тривають, чи не наймасштабніші за часи незалежності України, роботи по ремонту дорожнього покриття. Загалом, за постановою Кабміну від 16 березня 2016 р. № 176-р Про розподіл видатків державного бюджету, передбачених за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування» на 2016 рік, на ремонт доріг нашої області було виділено 225, 6 млн гривень.
На даний момент, ремонтні роботи перебувають у активній фазі на автомобільних дорогах державного значення М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине та М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка.
На думку очільника Служби автодоріг області Сергія Поліщука, кошти, виділені на поточний середній ремонт, до кінця року будуть освоєні, і не повернуться до Києва, як це бувало в минулі роки.
Сергій Поліщук запевнив, що якість виконання цих робіт контролюється у декілька етапів, а при виконанні робіт застосовуєтся передова сучасна техніка, тому, на відремонтованих ділянках шляхів Кіровоградщини незабаром з’явиться якісне покриття.
«Ми маємо два етапи контролю якості сировини, яку отримуємо для приготування суміші. Перший – на етапі отримання сировини з кар’єру, коли наша лабораторія випробовує твердий бітум на якість. І другий етап це сама екологічно чиста установка для виготовлення асфальтної суміші. У неї швидкість вироблення сировини – 240 тонн/год. Процес виробництва сировини є настільки упорядкованим, що до її якості не виникає жодних запитань», – запевнив начальник Служби автодоріг області.
Як розповів Сергій Поліщук, крім лабораторії, якість виконання робіт підрядниками контролюють інспектори, які знаходяться безпосередньо на об’єктах, і забезпечують нагляд за дотриманням технології. Більш того, контроль за якістю всіх ремонтних робіт на дорогах України здійснює державне підприємство «Дорцентр».
Під час розмови з начальником Служби автодоріг Кіровоградщини, йому якраз повідомили, що представники «Дорцентру» без попередження прибули до нашої області для огляду об’єктів ремонту.
Поліщук зазначає, що постачальники сировини дотримуються домовленостей, і не піднімають ціни на матеріали. Але, за його словами, виникає інша проблема.
«У зв’язку з великим обсягом робіт зараз виникають деякі збої з постачанням сировини. У нашій області настільки багато йде ремонтних робіт, що ми працюємо, так би мовити, «з коліс». Машини привозять відсів, щебінь, і ми його відразу використовуємо», – розповів Сергій Поліщук.
Сировиною забезпечують Суботський та Новопавлівський кар’єри, але, при критичній нестачі сировини є домовленості з іншими постачальниками області.
Щодо вартості сировини, Сергій Поліщук відзначає, що по ціновій політиці, зауважень від Укравтодору у його відомства немає.
«Ми маємо середню ціну 1000-1100 грн/тонну асфальтобетону. Більш того, у першому півріччі ми мали одну з найнижчих цін по Україні – 990 грн/тонну», – розповів начальник Служби автодоріг області.
За словами Сергія Поліщука, роботи по ремонту доріг області виконують дві організації – «Облавтодор» по експлуатації та утриманню доріг, і ТОВ «Дор-Строй» та «Облавтодор» по поточному середньому ремонту.
На відрізку шляху М-04 Знам’янка-Луганськ-Ізварине роботи по по поточному середньому ремонту виконує ТОВ «Дор-Строй». На території нашої області буде відремонтовано 34 км цієї траси. За словами очільника САД області, на цій ділянці, вперше для нашої області, та й всієї України, було застосовано асфальтну установку Wirtgen KMA 220.
«В тих слабких місцях, які були визначені проектним інститутом, а це 13 км з 34-ох км, за допомогою цієї сучасної техніки буде закладено 33 см асфальтного покриття – 18 см органо-мінеральної суміші, 10 см вирівнюючої суміші і 5 см щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші», – розповів Сергій Поліщук.
Гарний відрізок дороги. А чому саме цей відрізок та дорога не в самому поганому стані є набагато гірші. А відповідь схована в тому, що кожного дня по цьому відрізку дороги їздить Сергій Кузьменко (губернатор) і для себе і своїх авто він нічого не жалкує.
По дорогах міста Кропивницький така ж картина.Ділянки дороги які зовсім не потребують ремонту вирізаються величезними шматками, а там де ремонт потрібен АЖ КРИЧИТЬ – його нема.
ПРОПОЗИЦІЯ-ВИМОГА.
Фотографувати ділянки дороги перед вирізкою.