На Кіровоградщині визначили 25 опорних шкіл, де будуть створені умови для профільного навчання учнів 10-11 класів. Про переваги роботи опорних шкіл, мету освітньої реформи та обов’язки, які покладаються на керівників опорних шкіл – читайте на Першій електронній.
У квітні поточного року було визначено провідні школи Кіровоградщини, де будуть створені умови для профільного навчання 10-11 класів.
“Загалом у конкурсі взяли участь більше 100 шкіл області. Визначено по одному переможцю у кожному районі. Тому разом із об’єднаними громадами (які є на сьогодні і найближчим часом з’являться) є 25 навчальних закладів: у 21 районі та 4 громадах”, – розповів Першій електронній директор департаменту освіти Кіровоградської ОДА Володимир Таборанський.
Для 25 шкіл Кіровоградщини виділено 6,5 млн грн освітньої субвенції, призначеної для придбання сучасної техніки для загальноосвітніх навчальних закладів. Насамперед мова йде про універсальні мультимедійні комплекси: проектори, мультимедійні дошки, комп’ютери. Що саме необхідно придбати для кожної школи будуть вирішувати керівники, адже закупити все неможливо.
“Функція опорної школи як базової полягає у тому, щоб сконцентрувати в такій школі учнів 10-11 класу з навколишньої місцевості. І створити для них відповідні умови. У нас зараз у багатьох малокомплектних школах – мало дітей. Наприклад, якщо менше 5 учнів – це навіть не клас. Це індивідуальна форма навчання. І таких досить багато. У опорній школі буде створено один клас, два, три. Кожен з них матиме профіль, який обирається за бажанням дітей. Таким чином кожна дитина по своїх здібностях і навичках зможе поглиблено вивчати ті предмети, які їй потрібні будуть для ЗНО. У малокомплектних школах неможливо надати той рівень знань, як це може зробити опорна школа”, – додав Володимир Таборанський.
Керівники органів управління освіти райдержадміністарцій, об’єднаних територіальних громад згідно наказу директора департаменту освіти Кіровоградської ОДА Володимира Таборанського зобов’язуються:
1) забезпечити цільове використання коштів на придбання сучасного обладнання для опорних загальноосвітніх навчальних закладів, які визнані переможцями Конкурсу згідно з додатком 1;
2) інформацію про придбання та введення в експлуатацію сучасного обладнання надати управлінню освіти, науки, молоді та спорту облдержадміністрації до 20 травня 2016 року;
3) прискорити придбання шкільних автобусів для організованого підвезення учнів до опорних навчальних закладів-переможців Конкурсу за рахунок залишків освітньої субвенції, на засадах співфінансування: 50 відсотків – за рахунок коштів освітньої субвенції та 50 відсотків – за рахунок коштів місцевих бюджетів;
4) забезпечити зміцнення матеріально-технічної бази опорних навчальних закладів шляхом концентрації вивільнених та залучених бюджетних коштів та коштів інших джерел, незаборонених чинним законодавством;
5) провести інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення щодо створення освітніх округів та функціонування опорних шкіл.
Презентація із сайту Децентралізація влади
Документи надані Департаментом освіти Кіровоградської ОДА