За 102 гривні переплати ПАТ «Кіровоградобленерго» відрізало світло матері з сином-інвалідом?

Олена Олександрівна – держслужбовець. Разом зі своїм 18-річним сином-інвалідом ІІІ групи вони мешкають у приватному секторі Кропивницького – на Великій Балці. Позавчора ПАТ «Кіровоградобленерго» відрізав їм світло, незважаючи на те, що боргу за електроенергію у родини немає.

Навпаки, переплата за спожиті кВт становить 102 грн.

«Лист із попередженням про відключення світла я не отримувала, – розповідає Олена Олександрівна. – А позавчора вони (працівники ПАТ «Кіровоградобленерго» – ред.)  взяли і відрізали нам світло. За підключення я заплатила 630 грн. Як виявилося, у мене ще 102 грн переплати за електроенергію…».

До мережі будинок підключать у понеділок.

Прес-секретар ПАТ «Кіровоградобленерго» Сергій Богомільчук повідомив, що за весь 2016 рік родина лише двічі платила за електроенергію, а також не допускала контролерів до лічильника. Це, власне, і стало причиною відключення будинку від мережі.

«Протягом 2016 року за даною адресою було здійснено всього 2 платежі – у березні і вересні. Згідно договору, оплата електроенергії повинна здійснюватися щомісяця до 10 числа. Останній раз вони платили у вересні, – говорить прес-секретар. –  У 2015 році з 12 платежів за даною адресою було зроблено лише 4. Вони просто не платять за електроенергію. З’ясувати, який у неї борг, ми не можемо по тій простій причині, що до них не може потрапити контролер. Останній раз контролер був аж 30 липня 2015 року».

Олена Олександрівна не заперечує, що платить за світло не щомісяця, але боргів у неї немає:

«Так, із вересня я не платила за світло, оскільки Гройсман сказав, зачекайте субсидії, щоб потім не робити перерахунки. Субсидію я отримала минуло тижня. Мені призначили 150 кВт у місяць. Я спалила лише 70 кВт за 2 місяці. У мене навіть переплата за світло зараз – 102 грн».

Тобто, боргів немає, але протерміновані платежі і недопуск контролерів до лічильника стали причиною відключення будинку від мережі. Минулого року, незважаючи на те, що платежів було 4 замість 12, світло не відключали. У  ПАТ «Кіровоградобленерго» цю ситуацію коментують наступним чином:

«Нехай люди зі своєю системою ставлять собі незалежне джерело – ставлять собі генератор і споживають електроенергію. ПАТ «Кіровоградобленерго» купує у держави електричну енергію наперед, тому культура і вчасна сплата населення і юридичних осіб за електроенергію має велике значення для нашої компанії. Енергопостачальна компанія зробила все, щоб налагодити з нею (Олена Оленою Олександрівною – ред.) нормальні ділові стосунки. Вона це проігнорувала. Дану адресу ми відключили з двох причин. По-перше, з вересня немає оплати. По-друге, немає доступу контролера до лічильників».

Стосовно того, що родина має субсидію і її розмір перевищує кількість спожитих кВт, у ПАТ «Кіровоградобленерго» говорять – це не їхні проблеми.

«Те, що їй зараз дали субсидію – це чудово. Але у нас немає в організації на ставці мага, медіума, людини, яка буде наперед кожного боржника дивитися. Якщо у неї є якісь претензії стосовно неправомірності наших дій, вона може ці питання оскаржувати у правовому полі».

Щоб уникнути таких і подібних ситуацій у «Кіровоградобленерго» говорять, що треба дотримуватися двох простих правил:

  1. До 10 числа кожного місяця платити за спожиту минулого місяця електроенергію.
  2. До 5 числа кожного місяця, якщо не вдалося впустити контролера на зняття показників лічильника, телефонувати у сервісний центр або на гарячу лінію ПАТ «Кіровоградобленерго» і повідомляти їм показники лічильника.

«Я розумію, що ситуація абсурдна, але не ми винні у цьому абсурді, – говорить Богомільчук. – Треба сплачувати за фактично спожиті кіловати. Коли приходить субсидія, у таких людей виходить переплата, яка потім нікуди не дівається. Людина просто деякий час ті кіловати, які за неї проплатила держава, не оплачує. Її гроші не пропадають, а переходять у наступний місяць».

Поширити:

Залишити коментар:

коментар