Розміщення реклами у невідведених для цього місцях призводить до засмічення міста. Тому комісія щодо впорядкування зовнішньої реклами на території Кропивницького ретельно розглядає кожен рекламний об’єкт на доцільність його розміщення.
На цьому наголосив заступник міського голови Олександр Грабенко на засіданні комісії щодо впорядкування зовнішньої реклами на території міста.
За його словами, Кропивницький потрібно рятувати від «рекламної хвороби» шляхом детального розгляду кожного рекламного засобу.
«В жодному європейському місті не знайти такої кількості реклами. Особливо, в центрі міста. Люди вже просто відвертаються або закривають очі, проходячи крізь ці вивіски та щити. Тому, маємо щось з цим зробити та зменшити кількість реклами на території нашого міста», – сказав Олександр Грабенко.
Нагадаємо, сьогодні комісія щодо впорядкування зовнішньої реклами на території міста погодила розміщення 7 рекламних носів, 8 – було відмовлено, питання про розгляд ще трьох “реклам” було перенесено на наступне засідання.