Мовний квест у Кіровограді: про вулиці, письменників, книгарні та видавництва (АНОНС)

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

14 листопада о 13:00 на Площі Героїв Майдану Кірoвoградський кіш «Січі» прoведе в oбласнoму центрі мoвний квест, приурoчений дo Дня українськoї писемнoсті та мoви.

«Прoйшoвши філoлoгічний квест, ти дізнаєшся, де у нашoму місті рoзташoвані вулиці, названі іменами письменників, бібліoтеки, видавництва, книгарні; oтримаєш масу задoвoлення від спілкування; випрoбуєш свoї сили під час викoнання картатих і стрoкатих завдань.

Збирай кoманду (4-6 oсіб) і згoлoшуйся на участь (за тел. 0666762689 абo у соцмережі). Збираємoсь у субoту, 14 листoпада, o 13-00 гoд. на плoщі Герoїв Майдану. З сoбoю мати: блoкнoт, ручку, друзів і гарний настрій. Не забудь прo зручне взуття», – повідомляють організатори.

Квест – аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного. Перемагає команда, що виконала всі завдання швидше за інших.

Термінологія:
1. Час проходження – час, що витрачається на проходження всієї гри;
2. Завдання – етап сценарія гри, що складається з одного або декількох завдань;
3. Капітан – обов’язковий учасник команди, який представляє її інтереси перед організаторами;
4. Мапа – мапа місцевості;
5. Квестер – гравець в один з видів квеста;
6. Код – буквено-цифрова інформація, яка служить для підтвердження проходження завдання та отримання наступного, або фіксації часу його проходження;
7. Команда – добровільне об’єднання, зареєстроване для участі у грі;
8. Рейтинг – кількісний показник (або показники) участі команди в грі протягом певного періоду часу;
9. Сценарій – сукупність всіх завданнь, послідовність вирішення яких заздалегідь не відома учасникам і визначається в ході проходження рівней гри;
10. Учасник, гравець – особа, що бере участь у грі;
11. Чек-пойнт – пункт перевірки присутності команди на відповідному завданні;
12. Екіпаж – учасники, які знаходяться під час гри в одному транспортному засобі.

Даний квест:
• Міський(Кіровоград, історичний центр)
• Лінійний(завдання виконуються послідовно)
• Пішохідний(заборонено користуватись транспортом)
• Тематичний(присвячений Дню української писемності та мови)

Тема:
День украї́нської писе́мності та мо́ви — свято, яке щороку відзначається в Україні 9 листопада. За православним календарем — це день вшанування пам’яті Преподобного Нестора-Літописця.

Історія встановлення:
Свято встановлено 9 листопада 1997 року, коли Президент України Леонід Кучма на підтримку ініціативи громадських організацій та з урахуванням важливої ролі української мови в консолідації українського суспільства видав Указ № 1241/97 «Про День української писемності та мови». В Указі зазначено: «Установити в Україні День української писемності та мови, який відзначати щорічно 9 листопада в день вшанування пам’яті Преподобного Нестора-Літописця».

Особливості відзначення
У День української писемності та мови за традицією:
• покладають квіти до пам’ятника Несторові-літописцю;
• відзначають найкращих популяризаторів українського слова;
• заохочують видавництва, які випускають літературу українською мовою.

Отже, локації сьогодні будуть присвяченні письменникам, книгам, бібліотекам.

Мета гри:
Пройшовши усі локації(а їх буде 8), зібрати кодові слова і скласти з ними розповідь(казку, історію, байку, оповідання, вірш)

Рейтинг:
команди вибудовується не лише за час проходження, а й за якість виконаних завдань на локації

Правила:
• Команди розпочинають гру з інтервалом у 5 хвилин(у рейтинг зараховується загальний час команди).
• На локації знаходять контактера, який має дати команді кодове слово і опис наступної локації.
• Для того, щоб отримати слово, команда має виконати завдання(якість його виконання враховуватиметься під час визначення рейтингу). Опції «дзвінок другу» та «допомога залу\перехожих» дозволяються.
• Проходження усіх локацій є обов’язковим.
• Якщо протягом 10 хвилин команда не може відгадати локацю, то капітан телефонує організаторам і отримує адресу локації.
Склад команди(4- 6 осіб)

Подача заявок завершується 12 листопада о 21.00
Приймання заявок здійснюється за телефоном 0666762689 або тут: https://vk.com/sich_kirovograd

Поширити:

Залишити коментар:

коментар