За весь період роботи контактного центру на гарячу лінію голови обласної державної адміністрації надійшло 81142 звернення.
У 2014 році на гарячу лінію звернулось 16913 громадян, з яких:
направлено на розгляд – 9822 звернень (58%);
надано інформаційно-консультаційну допомогу – 7091 громадянам (42;);
здійснено пере адресацію до спеціалізованих установ – 126 дзвінків.
За порушеною проблематикою найбільше звернень надійшло з питань:
комунального господарства – 38% (3771);
соціального захисту та пенсійного забезпечення – 13,5% (1330);
транспорту і зв’язку 12% (1151);
охорони здоров’я – 5% (473).
За територіальною ознакою найбільше звернень надійшло з:
м.Кіровоград – 6125 звернень, м.Олександрія – 1065, м.Світловодськ – 770, районів Новоукраїнського – 801, Маловисківського – 696.
Найменше звернень надійшло з Вільшанського – 88, Новогородківського – 128, Онуфрієвського – 177.
У відсотковому значенні кількості звернень до кількості населення території найбільше звернень припадає на:
м.Кіровоград – 2,5% (у 2013 році 3,8%);
Новоукраїнський район – 1,9% (1,7%);
Світловодський – 1,8 (1,4%)
Із усіх порушених питань 25% (2459) звернень громадян вирішено позитивно, 63% – надано інформаційно-консультаціну допомогу громадянам.
До структурних підрозділів облдержадміністрації направлено на розгляд 2250 звернень, що складає 23% від загальної кількості.
Найбільше звернень направлено до департаменту соціального захисту населення – 949, департаменту охорони здоров’я – 514.
На розгляд райдержадміністраціям та міськвиконкомам направлено 5637 звернень, що складає 57%.
Найбільший відсоток задоволених звернень, що були направлені до райдержадміністрацій та міськвиконкомів мають:
Компаніївська райдержадміністрація – 31,4%
Знам’янський міськвиконком – 30%
Кіровоградський міськвиконком – 29%.
Найменший відсоток задоволених звернень мають:
Голованівська райдержадміністрація – 7%
Знам’янська райдержадміністрація – 12%
Маловисківська райдержадміністрація – 15%.