Захисний елемент, який ні від чого не захищає, коштував українському бюджету 300 млн грн на рік, стверджує український журналіст Денис Бігус. Тепер, після зміну дизайну акцизних марок на тютюнові вироби, непотрібний елемент, за наявність якого держава платила сотні мільйонів гривень на рік, нарешті зникне.
Цей маленький елемент, штрих-код у колі під назвою “СілВектор”, насправді не захищає ні від чого: він легко сканується і роздруковується, як і будь-яке зображення, а от прочитати інформацію, яка там зашифрована, все одно нема чим – потрібне програмне забезпечення відсутнє.
Як пише Деніс Бігус на своїй сторінці у мережі Facebook, ця тема піднімалася журналістами телеканалу “ZIK” у розмові з головою департаменту податкової служби, який порадив їм “забути про цю тему”.
З 2015 року цей елемент буде відсутній на акцизних марках України.
Більше інформації у сюжеті програми “Наші гроші” телеканалу “ZIK”.