Кропивницькі школярі розробили і втілили гендерночутливий проєкт

Учні «Ліцею «Наукового», що у Кропивницькому, самостійно розробили і провели на базі свого закладу ряд заходів, втілюючи грантовий проєкт «Гендерночутливий підхід до формування освітнього середовища».

Про це повідомляє Перша електронна газета.

Команда проєкту провела п’ять воркшопів: діалогова платформа, створення гендерночутливого медіа-контенту (відеоролик), світове кафе по проблемі гендерночутливих аспектів в освітньому середовищі ліцею (двічі) та аналіз медіа на предмет гендерних стереотипів, а також майстерку зі створення гендерночутливого посту, охопивши більше 100 учасників.

Менторами і спікерами проєкту стали учні 10 класу Павлова Катерина, Січкар Святослав, Степанюк Карина та Корнілова Владислава

Атмосфера взаємоповаги, плідна співпраця на воркшопах спонукала учасників грунтовно підійти до гендерночутливих проблем, аналізувати запропоновані кейси, дискутувати і випрацьовувати спільні шляхи подолання гендерних стереотипів в освітньому середовищі і повсякденному житті. День презентації проєкту став ковтком свіжого повітря як для менторів так і для учасників.

photo-5407054012949327006-y

photo-5407054012949327005-y

photo-5407054012949327004-y

photo-5407054012949327003-y

photo-5407054012949327002-y

Проєкт "Гендерночутливий підхід до формування освітнього середовища" створений в межах програми
"Розширення можливостей для дітей і молоді через навчання, розвиток навичок та UPSHIFT", яка реалізується ГО "СКЦ "Задзеркалля" за підтримки ЮНІСЕФ Україна та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини через німецький державний банк розвитку KfW.
Поширити:

Залишити коментар:

коментар