Іноді в інтернеті можна прочитати думки, що SEO (пошукове просування сайту) як інструмент померло і не працює. Мовляв, зараз всі просуваються платною рекламною Google, в соцмережах та інше. Але це правда лише частково. Так, відсоток платної реклами значний. Та тези про “мертве” SEO дуже легко спростувати – відкрийте Гугл, введіть будь-який пошуковий запит, і ви побачите, що більша частина видачі не є рекламою. Але ж чому є сайти без позначки “Реклама”, які демонструються на першій сторінці пошукової видачі? Все просто – тому що ці веб-ресурси оптимізовані. Тобто, їм зробили SEO.
Чому пошукова оптимізація сайтів залишається актуальною
Ми наведемо кілька причин, із-за яких замовляти SEO варто і в 2023 році:
-
Пошукова оптимізація – один із найдешевших інструментів інтернет-маркетингу. Особливо у порівнянні з контекстною рекламою;
-
Це дає змогу сайту вийти в топ-10 пошуку і з мінімальними вкладеннями підтримувати високі позиції;
-
Даний інструмент ідеальний для бізнесу в ніші з низькою конкуренцією;
-
SEO робить веб-ресурс привабливим для пошукових систем та користувачів, завдяки чому зростають поведінкові фактори та, відповідно, відвідуваність (трафік);
-
Відсутній ризик витратити рекламний бюджет без результатів;
-
Підтримка технічного здоров’я сайту.
Якщо не займатися оптимізацією свого веб-ресурсу, то достатньо швидко починають виявлятися недоліки технічного плану. І не рідкість ситуація, за якої конверсія не відбувається навіть якщо грамотно налаштована рекламна компанія – наприклад, із-за некоректної роботи сайту користувач не може зробити цільову дію (знайти щось, купити, зареєструватися, поділитися та ін.).
Які тренди 2023 році очікуються в SEO-просуванні сайтів
Перш за все – це ще більш тісна інтеграція з іншими інструментами інтернет-маркетингу. Тобто, у зв’язці з пошуковим просуванням сайтів для нарощення органічного трафіку можна використовувати:
-
Контекстну рекламу;
-
Таргетинг;
-
Ремаркетинг;
-
Рекламу в YouTube та ін.
Але потрібно обов’язково згадати і про EAT/YMYL. Це нові алгоритми пошуку Google, які відштовхуються від авторитетності та трасту веб-ресурсу. Наприклад: у вас є сайт медичних послуг і ви публікуєте в його блог статті з SEO-метою. Зараз, з запуском алгоритмів EAT/YMYL у дію, потрібно мати доказ того, що ваша інформація є достовірною. Тобто, у статті має бути конкретний автор з кваліфікацією. Окрім того, сайт, на якому стаття розміщена, має представляти реальний бізнес – конкретного лікаря, клініку, наприклад, або фінансову компанію (медицина, фінанси – до такого бізнесу особлива увага асесорів EAT/YMY). У всього цього має бути підтвердження. Тому при SEO в 2023 році варто враховувати даний нюанс.