На сучасному етапі розвитку українського суспільства, а особливо в умовах політичної та економічної кризи, актуальним залишається ефективність і результативність державного управління, що в свою чергу залежить від професійності, компетентності, чесності формування та реалізації державної кадрової політики. Державі не вистачає ефективних управлінців. Часто на керівні посади призначають людей нових і зовсім не компетентних. Тому серед нинішніх претендентів на посаду голови Обласної Податкової служби та Головного управління Міндоходів якісно вирізняється Вірієнко Ігор Станіславович, який вже займав цю посаду з грудня 2011 року по жовтень 2013 року, проявивши себе ефективним керівником.
Серед досягнень Вірієнка, які варто відзначити:
- Виконання бюджетів усіх рівнів з динамікою 40-45% росту в порівнянні з аналогічним попереднім (минулорічним) періодом, що дало змогу для повномаштабного та динамічного розвитку територій. Це відбулося шляхом детінізації економіки, відпрацювання ризикових підприємств та інших суб’єктів господарювання.
- Постійно вдосконалювалася робота податкової служби шляхом відпрацювання ризикоорієнтованих фінансово-господарських операцій з метою упередження економічних правопорушень та неможливості здійснення збитків держави.
- Активно велась робота щодо упередження безпідставно сформованого податку на додану вартість, який підлягав відшкодуванню. Так обсяги упередження зросли в рази в порівнянні з попередніми періодами, що не дало змогу нанести збитки державі.
- Всебічна модернізація управління персоналом, ведення ефективної кадрової політики ( за час перебування на посаді ) жодний із більше 1200 співробітників не був притягнутий до адміністративної чи кримінальної відповідальності за корупційні чи інші правопорушення.
- Клієнторієнтованість – в кожному районі на базі податкової інспекції відкрито центри обслуговування платників податків (ЦОПП), які працюють і до сьогодні.
Вони надають повний спектр адміністративних послуг для платників податків:
- проведення звірки платників податків;
- укладання договорів щодо електронного документообігу;
- приймання звітності та вхідної кореспонденції;
- видача довідок, формування та надання відповідних витягів;
- повідомлення про взяття на облік платників податків;
- для консультацій;
- надання можливості здійснити певні операції платнику податку з використанням комп’ютеризованого робочого місця;
- надання доступу до публічної інформації;
- надання повного спектру електронних послуг.
Найголовніше, що центри обслуговування платників податків працюють з моменту їх заснування та відкриття начальником ГУ Мін. Доходів у Кіровоградській області і до сьогоднішнього дня.
За час його роботи спостерігалася:
- Позитивна динаміка оперативного супроводження справ у судах всіх рівнів. (Податківці більш успішно відстоювали інтереси держави в судах, що дало змогу зберегти десятки мільйонів гривень у бюджеті.)
- Співпраця з органами місцевого самоврядування з метою наповнення бюджетів сільських, селищних та міських рад за умови відсутності тиску на бізнес-середовище цих територій.
- Співпраця з громадськими організаціями (Асоціація платників податку, Асоціація роботодавців Кіровоградської області, Спілка промисловців та підприємців, Спілка підприємців Кіровоградської області , Спілка малого та середнього бізнесу та інші).
Всі вище перераховані заходи дали можливість більш динамічного суспільно-економічного розвитку Кіровоградської області, виконання бюджетних програм, зниження рівня тіньової економіки області, позитивних перетворень податкової служби Кіровоградської області з переформуванням стратегії її роботи на орієнтованість на допомогу платникам податків. Тому повернення цього фахівця на державну службу спрацювало б на користь обласної громади.