Динаміка, енергія та модний вибух італійського бренду Premiata

Італійський модний гігант Premiata став відомим у всьому світі завдяки моделям кросівок. Його історія нараховує більше 130 років. Але при цьому він впевнено тримає хвилю актуальних тенденцій.

Робота цього бренду – поєднання технік ручної праці, сучасних технологій та дизайну, який запам’ятовується з першого погляду. Вироби компанії не можна сплутати з іншими. Вона гнучка, динамічна, постійно розвивається і поповнює свій асортимент.

У 1885 році в містечку Монтегранаро була відкрита невелика майстерня сім’ї Мацца. Вона займалася виготовленням якісного взуття. Усі процеси виконувалися вручну. Граціано Мацца – засновник ремісничої лавки дав можливість італійцями носити стильні та зручні моделі.

Так починалися історії багатьох брендів. Але далеко не усім вдалося подолати кордони свого міста та країни. Але Premiata є саме тією компанією, якій було завжди тісно в межах невеликого італійського поселення.

На зміну невеликій майстерні прийшло потужне виробництво. Бренд стає відомим на теренах Європи і ставить цілі на підкорення всього світу. Але принципи роботи залишаються абсолютно незмінними. Якість, особливі техніки, робота з кожною деталлю.

6766d6a16b24ffc52626b5923e388a17.jpg

У 1981 році онук засновника і його тезка Граціано Мацца стає головою сімейної компанії. Він прийняв рішення повністю змінити роботу виробництва. Нерідко стається так, що зміни не приводять ні до чого хорошого. Але це був не той випадок.

Бренд почав працювати по-новому. Сучасний підхід став ковтком свіжого повітря. С 1991 року бренд Premiata стає таким, яким ми його знаємо сьогодні. Починаються модні пошуки, стильні експерименти. І все це завдяки роботі Граціано Мацца.

У 1996 році світ побачив першу колекцію кросівок італійського бренду. Це були виразні, але разом з тим мінімалістичні моделі. Дизайнерам вдалося поєднати відмінні характеристики та оригінальний дизайн. Пізніше цю колекцію назвали культовою.

Головна фішка кросівок Premiata – це використання принтів. Це цікаві варіації лого бренду, абстрактні малюнки, цікаві орнаменти. І найчастіше вони прикрашають білосніжну підошву виробів.

Одна з найпопулярніших моделей італійського бренду – кросівки Sharky. Тираж пари спочатку складав лише 2000 пар. Але через широкий попит його збільшили до 10 000 пар.

Головна відмінність моделі – повітряна подушка. Саме вона дає природну легкість під час ходіння. У верхній частині використовується декілька видів матеріалів: шкіра, замша, текстиль та пластик. Яскраві поєднання кольорів задають нестримну енергію всьому образу. Кожна деталь проголошує – рух, дія, сміливість.

Не спортивним взуттям єдиним. В 1999 році Граціано Мацца представив унікальну модель оксфордів. Вона вирізнялася від інших отворами для шнурівки, але самих шнурків не було. Такі оксфорди залишали місце для безумовного комфорту у рамках ділового стилю.

Також згодом з’явилися пари витончених дербі. Це було саме те, що відмінно пасувало до строгих костюмів. Багато чоловіків не змогли пройти повз цих пар.

У 2009 році італійська компанія переводить погляд на вінтажний стиль. І розроблює нову, зовсім не схожу на інші, колекцію. Дизайнери надихалися неповторним стилем 70-х років минулого століття. Вінтажні форми, нові технології, незвичайні матеріали. Багато інших брендів теж підхопили цю ідею, але саме Premiata були першими у цьому.

Зараз італійський бренд представляє якісне та модне взуття для всіх сфер життя сучасної людини. Робота, заняття спортом, відпочинок, зустрічі с друзями та побачення. Його колекції дозволяють сформувати цілісний та оригінальний взуттєвий гардероб.

Головна концепція бренду: переходити на високий рівень роботи, але вірити у власні традиції. Вони вдало експериментують з італійською класикою. Вміють перевершувати усі сподівання. Прихильники з нетерпінням чекають виходу кожної нової колекції.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар