Протягом 2018 року фахівці обласної Держпродспоживслужби дослідили 1665 рекламоносіїв. За результатами цієї роботи виявили 72 порушення, за які підприємців оштрафували на загальну суму 65 263 грн.
Про це Першій електронній газеті повідомили у прес-службі ГУ Держпродспоживслужби в Кіровоградській області.
Серед рекламоносіїв перевірили: 913 – об’єкти зовнішньої реклами, 471 – внутрішня реклама, 92 – реклама на телебаченні та радіо, 120 – у засобах масової інформації, 69 – на транспорті.
На суб’єктів підприємницької діяльності виписали штрафи на суму 65 263 грн. Із них 56 193 грн суб’єкти господарювання добровільно сплатили до Державного бюджету України, 13 600 грн стягнуто в судовому порядку.
Основна кількість порушень стосується загальних вимог до реклами й полягає у відсутності відомостей про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару, що є порушення закону про рекламу. Також виявлено порушення за фактами розміщення реклами алкогольних напоїв і лікарських препаратів.
Читайте також: Кілометри недолугого мотлоху недержавною мовою: Андрій Райкович про зовнішню рекламу у Кропивницькому