Маршрутка №5-А врізалася у білборд: відмовили гальма чи “підрізав” Volkswagen

‎© Rodion Lomakin‎ у соцмережі Facebook

Сьогодні, 18 квітня, на вул. Великій Перспективній у Кропивницькому маршрутка №5-А із пасажирами у салоні врізалася у бетонну плиту біля підніжжя білборда. На щастя, унаслідок ДТП ніхто не постраждав. Очевидці стверджують, що у маршрутки відмовили гальма, а директор фірми-перевізника доводить, що причиною аварії став легковик, який “підрізав” автобус.

Зазначимо, що минулими вихідними у цієї ж маршрутки (№ 5-А з держномером ВА 0251 АА) була провалена підлога, а учора, 17 квітня, фахівці Укртрансбезпеки знайшли ще ряд порушень у ній.

Про аварію за участю маршрутки стало відомо після публікації очевидців у соцмережі Facebook. Світлину автобуса після аварії опублікував користувач Rodion Lomakin‎ у спільноті “За кермом – Кропивницький”.

Першій електронній газеті вдалося поспілкуватися із пасажиркою цієї маршрутки. Жінка розповіла, що біля обласного апеляційного суду автобус різко завернув праворуч і врізався у бетонну плиту біля підніжжя білборда:

“Дивлюся, а водій їде прямо на білборд. Добре, що там плита внизу широка – то він у неї бампером врізався.

Нам пощастило, що водій машини, яка їхала позаду, вчасно загальмував і не вдарив маршрутку. Автобус дуже розхитало, і якби він хоч трохи його стукнув, то ми перевернулися б”.

Пасажирка маршрутки №5-А стверджує, що чула із вуст водія фразу: “Все. Виходьте. Відмовили гальма”.

Також жінка каже, що водій після ДТП поводився агресивно і намагався заборонити людям знімати наслідки аварії на мобільні телефони.

“Один з пасажирів почав фотографувати, а водій намагався забрати у нього мобільний телефон.

Керманич був дуже агресивний, бігав за людьми, які знімали”, – говорить пасажирка.

Не зважаючи на таку поведінку водія, жінка хвалить його за оперативну реакцію, яка врятувала людей від травм.

“Взагалі, водій молодець!

Він вирулив дуже майстерно”, – говорить свідок ДТП.

Натомість директор ПП “УкрАвтоІнвест”, яке обслуговує маршрут №5-А, Ігор Найдіч стверджує, що гальма у машини були справними. За словами водія, причиною ДТП є легковик Volkswagen із литовськими номерами, який грубо порушив правила дорожнього руху і різко виїхав перед автобусом.

“Те, що люди пишуть у соцмережах – ніби там відмовили гальма – то все “було б про що балакать”. Ми обстежили автобус: у нього працюють гальма.

Причина цієї аварії банальна – водій їхав у середній смузі, спускався до облсуду. І тут, ліворуч, раптом з’являється сірий Volkswagen із литовськими номерами. Він їхав у крайній лівій смузі і раптом надумав, що йому треба повернути праворуч (тобто через дві смуги руху). Водій говорить, що у нього був вибір – або гальмувати посеред дороги, або відводити машину праворуч і різко не гальмувати, бо у салоні люди і стояли також. Він потихеньку звернув на узбіччя, щоб нікого не вдарити”, – стверджує Ігор Найдіч.

За словами директор ПП “УкрАвтоІнвест”, цей сірий Volkswagen, промчався через декілька смуг руху і повернув праворуч у напрямку мікрорайону Шкільний.

Ігор Найдіч запевнив, що до технічного стану автобуса зауважень ніяких немає. І додає – головне, що люди не постраждали:

“Зранку його перевіряли, і не знайшли ніяких недоліків. Я навіть сам залазив під машину після ДТП і оглядав її. У цього автобуса стоять нові гальмівні системи, ми з такими речами не жартуємо.

Метал то ми відрехтуємо і пофарбуємо. Головне, що люди цілі і здорові залишилися”.

Зазначимо, що Ігор Найдіч підтвердив Першій електронній газеті, що у ДТП потрапила маршрутка № 5-А з держномером ВА 0251 АА. Саме у цьому автобусі у неділю, 15 квітня, пасажири зафіксували провалену підлогу – вона прогиналася, і через отвір між кузовом та долівкою було видно асфальт.

Учора, 17 квітня, цей автомобіль перевіряли представники Укртрансбезпеки і виявили ряд інших порушень – не укомплектована медична аптечка і розірване покриття підлоги.

Читайте також: Слідами проваленої підлоги: як Укртрансбезпека перевіряла маршрутки №5-А

 Дмитро Васильєв, Перша електронна газета

 фото Ігоря Найдіча – kirovograd.comments.ua

Поширити:

Залишити коментар:

коментар