“Укрпошта” майже половину повідомлень клієнтам надсилає через Viber

ілюстрація: canary.in.ua

Укрпошта з лютого почала інформувати клієнтів про надходження поштових відправлень та грошових переказів через мобільний додаток Viber .

Про це Першій електронній повідомили у Центрі зв’язків з громадськістю УДППЗ “Укрпошта”.

Для клієнтів, у кого не встановлений цей мобільний додаток або вимкнений, Укрпошта надсилає як і раніше СМС-повідомлення.

Інформування через Viber є більш зручним, ця послуга подобається нашим клієнтам, запевняють у відомстві.

«На початку впровадження послуги через Viber було відправлено 24%, а зараз вже 44% від загальної кількості тестових повідомлень. Ми будемо далі покращувати цей сервіс та розглядаємо можливості інформування клієнтів за допомогою інших популярних месенджерів», – сказав заступник генерального директора з інформаційних технологій Укрпошти Сергій Галаган.

Загалом за місяць Укрпошта надсилає до 1,5 млн коротких текстових повідомлень своїм клієнтам.

Viber (укр. Вайбер) — додаток VoIP для смартфонів, що працюють на платформах Android, BlackBerry OS, iOS, Symbian, Windows Phone, Bada і комп’ютерів з операційною системою Windows, OS X або Linux. Інтегрується до адресної книги та авторизує за номером телефону. Дозволяє здійснювати безкоштовні дзвінки (оплата тільки за інтернет-трафік) у високій якості між смартфонами з встановленим Viber, а також передавати текстові повідомлення, зображення, відео та аудіо повідомлення.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар