Важливо

Для кропивницьких дітей з інвалідністю купили українсько-японський автобус (ХАРАКТЕРИСТИКИ)

Дмитро Васильєв
Громадський транспорт, житлово-комунальне господарство, торговельні кіоски, інфраструктура міста, державні закупівлі, спорт, місцева політика, - це перелік тем, на які я, як журналіст, звертаю особливу увагу. Але цей перелік не є вичерпним! Для мене важливо усе, що хвилює наших читачів і потребує висвітлення.
Контакт: Facebook Telegram
автобус Ataman A092H6 / © сайт міськради Кропивницького

19 грудня кропивничанам презентували новенький автобус, який закупили для потреб дітей з інвалідністю. Комунальне підприємство “Електротранс” придбало цей транспортний засіб через систему електронних закупівель ProZorro за 2 млн 298,5 тис. грн. Кошти були виділені обласною державною адміністрацією і міською радою Кропивницького.

Як вже повідомляла Перша електронна газета, тендер на закупівлю автобуса для потреб дітей з інвалідністю у Кропивницький виграла черкаська фірма ПП “Аймакс-груп”. 29 листопада з нею було підписано договір на поставку автобуса Ataman A092H6.

автобус Ataman A092H6 / © сайт міськради Кропивницького

Автобус Ataman A092H6 виробляється в Україні на заводі ПАТ “Черкаський автобус” і побудований на шасі та головних агрегатах японських автобусів “Isuzu”.

Згідно з підписаним договором, автобус Ataman A092H6, який закупило кропивницьке КП “Електротранс” – 2017 року випуску, з низьким рівнем підлоги, обладнаний відкидним пандусом для потреб людей з інвалідністю. Пандус розташований на задніх дверях. При відкритому трапі передбачена система блокування руху автобуса. Також Ataman A092H6 обладнаний одним місцем для фіксації інвалідного візка.

Пасажиромісткість цього транспортного засобу – 52 особи 17 з яких сидячих.

Також Ataman A092H6 обладнаний двома електронними табло – на передній та боковій частині автобуса; звуковим оповіщенням; системою відеоспостереження, яка складається з 3-х камер – 2 в салоні напроти вхідних дверей, одна – в кабіні водія; Wi-fi роутером з модемом, який працює в мережах СDMA або GSM; кондиціонером салону та кабіни водія; 19-дюймовим монітором в салоні.

Гарантія на цей автобус згідно з договором – 24 місяці або 80 тис. км пробігу.

Докладні технічні характеристики можна переглянути у витягах із договору.

Згідно з даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, постачальник цього автобуса ПП “Аймакс-груп” зареєстроване у м. Черкаси. Засновником, керівником і кінцевим отримувачем вигоди підприємства значиться Попадько Сергій Сергійович.

У період з 2011-2015 роки “Аймакс-Груп” отримало замовлень на 20 млн 650 тис. грн. Як повідомляє сайт “Наші гроші”, вищевказана фірма в листопаді 2015 року продала київським комунальникам старі автобуси на 12 млн грн, що викликало суспільний резонанс і невдоволення громадськості.

За даними того ж сайту “Наші гроші”, ПП “Аймакс-Груп”, у 2016 році торгувало автобусами “Мрія”, виробництва харківського ТОВ “ВО “Авто-Холдінг”, які насправді виробляються на російському підприємстві ТОВ “Павловський автобусний завод”. Завод ПАЗ також входить до холдингу “ГАЗ”, який зокрема виробляє автомобілі “Урал” для російської армії.

ПП “Аймакс-Груп” у жовтні 2015 року було перереєстроване на  Попадька Сергія Сергійовича, який у 2015 році висувався у Черкаську облраду від партії “Укроп”, але не став депутатом.

Цікаво, що, за даними з того ж Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, статутний капітал ПП “Аймакс-груп” становить 10 грн.

Читайте також: Під час закупівлі автобуса для людей з інвалідністю у Кропивницькому зекономлять лише 1500 грн

Фото автобуса Ataman A092H6

© uabus.com.ua
© uabus.com.ua
© uabus.com.ua
© uabus.com.ua
© uabus.com.ua
© uabus.com.ua
© uabus.com.ua

 Дмитро Васильєв, Перша електронна газета

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*