Важливо

Кропивницький оперний співак почав сольну кар’єру концертом “Solo Classic”

Лада Тітова
Лаконічно-іронічний блогер і не тільки...

Учора, 27 жовтня, у стінах Кіровоградської обласної філармонії відбувся дебют сольної кар’єри кропивницького оперного співака Олександра Безая. Від Рахманінова – до Лисенка, від мрійливої «Ніч яка місячна» – до пристрасної «Тореодор». Постійні зміни костюмів: від класики – до плаща та маски. 

Енергійним вальсом відкривають вечір «Solo Classic» танцювальний колектив «Конвалія», та не встигає публіка оговтатись від неочікуваного початку, як на сцену, із келихом шампанського та пританцьовуючи, з’являється головна зірка вечора – Олександр Безай. Чудове поєднання танців «Конвалії», милозвучність оркестру та співу самого Олександра не залишила залу байдужою: компанія жінок підспівує знайому композицію, діти радісно посміхаються та аплодують, бабуся кричить «Браво!», і навіть, на перший погляд суворий та стриманий, чоловік біля дверей ледь помітно пританцьовує. Із «Solo Classic» почався відлік сольної кар’єри Олександра Безая.

Бабуся співака Наталя Олександрівна каже, що це була мрія її онука:

«Саша ще з другого класу почав ходити до музикальної школи у Знам’янці, а потім було музичне училище в Кропивницькому, і останнім етапом була його мрія – київська консерваторія. Я навіть не можу передати словами всю купу вражень від цього вечора: коли бачиш на сцені таку рідну людину – це безцінно. Я дуже ним пишаюсь» – говорить Першій електронній Наталя Олександрівна.

Від Рахманінова – до Лисенка, від мрійливої «Ніч яка місячна» – до пристрасної «Тореодор». І не встигає глядач відійти від зворушливості пісні «Ніч яка місячна», як посеред зали з’являється людина в плащі та масці. Постійні зміни костюмів: від класики – до плаща та маски. Цей концерт став справжнім шоу, чим приємно здивував присутніх.

«Режисура сольного концерту вражає і тільки підкреслює найкращі риси артиста. Усі знайомі номери виглядають по-новому завдяки майстерності постанов та їхнього виконання», – ділиться враженнями журналістка Анна Тішкус

Милозвучний дует Олександра Безая та Анастасії Потоцької у другій частині вечора зірвав щирі овації публіки, а завершуюча композиція «Балада про Україну» в прямому сенсі «підняла» глядацьку залу.

«Україна також славна своїми композиторами: М.Лисенко, К.Данькевич, Л.Олександрова – без них нікуди. Обов’язкове виконання їхніх шедеврів для Олександа Безая є власною позицією, яку наша філармонія повністю підтримує», – каже художній керівник обласної філармонії Наталя Бондаренко

Під час усього концерту нестихаючі оплески та вигуки «Браво!» переповнювали залу філармонії. А з тієї кількості отриманих артистом квітів можна зібрати цілий ботанічний сад.

«Я на шалених емоціях, мені вкрай важко щось коментувати, але одне скажу точно – усе вдалось. Дебют виправдав мої сподівання та надії. Зал піднявся, глядачі аплодували, для мене це найбільша винагорода, так я розумію, що все зроблено правильно» – посміхаючись каже, щойно дебютуючий у сольній кар’єрі, Олександр Безай.

 Лада Тітова для Першої електронної 

Поширити:

Залишити коментар:

коментар

Будьте першим, що прокоментував

Залишити коментар

Адреса вашої електронної пошти не буде опублікована.


*