Важливо

Кіровоградський Центр надання адміністративних послуг: переваги та недоліки роботи (ІНФОГРАФІКА, ФОТО)

Асоціація політичних наук дослідила роботу кіровоградського Центру надання адміністративних послуг. Сьогодні, 25 квітня, голова Асоціації політичних наук Дмитро Сінченко презентував результати моніторингу.

“У рамках міні-гранту “Молодої Черкащини” ми провели моніторинг роботи Центру надання адміністративних послуг. Дослідження проводили медотом “таємного покупця” та опитуванням, –  розповів голова Асоціації політичних наук Дмитро Сінченко. – Таємні покупці – люди із реальними проблемами, які звертались до ЦНАПу і потім заповнювали анкети. А опитування проводилось серед тих клієнтів, які користувалися послугами Центру. Таємних покупців було 18, а респондентів – 50″.

Результати моніторингу АПН подали у вигляді презентації:

За підсумками моніторингу Асоціація політичних наук зробила висновки про недоліки та плюси роботи ЦНАПу.

Недоліки роботи ЦНАПу:

  1. Черги.
  2. На сайті міськради важко знайти посилання на ЦНАП.
  3. Сайт по суті незручний та малофункціональний.
  4. Неможливо подати електронну заяву. “Можливо, це просто був збій, але нам не вдалось цього зробити. На це варто звернути увагу”, – зазначив Дмитро Сінченко.
  5. Не всі працівники компетентні у законодавчих нововведеннях. “Інколи працівники разом із клієнтами вивчають зміни до законів”, – додав голова АПН.
  6. Не всі працівники висловлюють зацікавлення у проблемі клієнта. “Ми називаємо це “психологією чиновника”. Часто працівники ЦНАПу сприймають клієнта як прохача, тому і не дуже цікавляться їх проблемами”, – розповів Дмитро Сінченко.
  7. Пропонуються платні способи вирішення проблеми, хоча є безкоштовні аналоги.
  8. Якщо спеціаліст із конкретного напрямку відсутній, то клієнт повинен прийти пізніше – ніхто не може його замінити.

Плюси роботи ЦНАПу:

  1. Черги є не всюди.
  2. Великий коефіцієнт вирішених проблем.
  3. Інколи один працівник підміняє іншого, якщо є проблема “незацікавленості питанням”.
  4. Існує контроль роботи працівників. “Ми зустріли людей із планшетками, які проводили опитування серед клієнтів ЦНАПу, чи задоволені вони їх роботою”, – зазначив голова АПН.
  5. Керівника ЦНАПу можна зустріти прямо в коридорі Центру. Плюс до того, він іде на контакт із журналістами та громадськістю.

Керівник ЦНАПу Антон Шевченко був присутній на презентації результатів моніторингу. Деякі названі недоліки він спростував, а деяких – пояснив причину.

“Сайт працює. Ми його створювали власними силами – без залучення додаткових коштів. Основні послуги надаються в режимі онлайн. Не всі, тому що це не так просто зробити. Є виконавчі органи міської влади, які вимагають оригінали документів. Це важко перевести в цифрові носії. Але найближчим часом запуститься проект більш розширеної роботи на сайті: архітектура, потім земля.

Черги є, але вони не катастрофічні. Набагато більші в обленерго і подібних структурах. Тим паче ми маємо онлайн-трансляцію коридорів ЦНАПу, де можна переглянути навіть з телефона.

Стосовно виписки-прописки. Ця система була запущена лише 15 квітня, тому механізм не повністю налагоджений. Потрібно принаймні кілька місяців, щоб побачити, де проблеми, що треба виправити. Тим паче окрім нас виписку-прописку має право робити ЖЕО. Але не всі про це знають і приходять до нас. Це додаткова причина утворення черг”, – зазначив Антон Шевченко.

Наостанок керівник ЦНАПу міста Кіровограда закликав клієнтів писати скарги в скриньки, які розміщені у приміщенні Центру, та проводити моніторинги.

“Я буду бачити проблеми і їх виправляти”, – додав  Антон Шевченко.

Презентація Дмитра Сінченка

Фото з сайт ЦНАПу


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*