Управління захисту прав споживачів провело 17 позапланових перевірок, 11 з яких – заклади харчування. Тут фахівці перевіряли наявність українського меню. Порушення законодавства не виявили.
Про це Першій електронній повідомив начальник Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області Вадим Волканов.
“Відповідно до обґрунтованих звернень громадян та наданих погоджень Мінекономрозвитку України протягом звітного періоду проведено 17 позапланових заходів контролю, за результатами проведення яких складені Акти”, – зазначив начальник Управління захисту споживачів.
За словами Вадима Волканова, переважна більшість позапланових перевірок (11 перевірок) проводили у закладах ресторанного господарства у Кропивницькому. Фахівці перевіряли дотримання правил надання інформації про продукцію споживачам. Меню у закладах громадського харчування повинно бути державною мовою.
“При проведенні перевірок посадовими особами Управління захисту споживачів досліджені меню та встановлено, що порушення у суб’єктів господарювання відсутні”, – сказав Вадим Волканов.
Окрім того, позапланові перевірки провели у 4 суб’єктів господарювання щодо надання послуг: поштових і комунальних; у магазинах продовольчих та непродовольчих товарів.
“Обсяг повернених коштів споживачам у I півріччіза неякісну продукцію складає 110, 83 тис. грн”, – додав начальник Управління захисту споживачів.
Нагадаємо, кропивницькі активісти створили онлайн-карту лояльності кав’ярень та ресторанів міста до україномовних клієнтів. Стартував “Мовний моніторинг” у Міжнародний день рідної мови (21 лютого), а фінішує у День української писемності та мови (9 листопада).
Читайте також: “Наполеглива” російська мова до клієнта – таке ж порушення прав споживача, як і впарювання тухлих яєць