Як повідомляє регіональний прес-офіс ПриватБанку в Кіровоградській області, останнім часом користувачі в соціальних мережах часто виносять на обговорення теми всіляких способів шахраїв обманним шляхом заволодіти коштами довірливих осіб. ПриватБанк нагадує про заходи безпеки і правила користування банківськими картами.
“Ми рекомендуємо, як і раніше, ніколи і нікому не розповідати, не відправляти і не повідомляти свої персональні дані, – коментує керівник регіонального прес-офісу Кіровоградської філії ПриватБанку Анжела Дзінзюра. – Також, хочу вкотре нагадати, що співробітники ПриватБанку, телефонуючи клієнту, ніколи не запитують персональні дані”.
Є випадки, коли шахраї пишуть листи на електронну пошту. Якщо ж ви навіть не є клієнтом заявленого в листі банку – зателефонуйте на гарячу лінію даної фінансової установи, і там точно підкажуть всю інформацію. Таким чином ви убезпечите себе від можливості бути обдуреними або отримати вірус на свій комп’ютер.
“Зловмисники вигадують цілі сценарії “розведення” жертв, і роблять все так майстерно, що жертва сама, своїми руками віддає не тільки свої заощадження, але навіть і кредитні кошти, які є на картах, – додає Анжела Дзінзюра. – Використовуючи психологічні “гачки” – терміновість, загроза негативних наслідків у разі невиконання і т.д., шахраї не дають жертві часу на роздуми. Нерідко вони видають себе за авторитетну особу, апелюють професійними банківськими термінами”.
У разі втрати банківської картки слід терміново заблокувати її. Зробити це можна самостійно в Приват24, зателефонувавши на номер цілодобової підтримки 3700 або у будь-якому відділенні ПриватБанку. Втративши фінансовий мобільний телефон (на який приходять СМС-повідомлення з банку) необхідно терміново заблокувати телефонну картку у оператора мобільного зв’язку.
“Якщо ж шахраї таки скористались вашою довірливістю, потрібно терміново зателефонувати на номер 3700 і повідомити, що Ви не проводили даної операції та заблокувати останній платіж, – додає Анжела Дзінзюра. – Зробивши дзвінок в лічені хвилини, операцію можна зупинити. У разі втрати дорогоцінного часу, необхідно терміново зателефонувати (3700) і заблокувати карту, щоб запобігти зняття більшої суми”.
ПриватБанк закликає своїх клієнтів ніколи не телефонувати у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів відрекомендовуються співробітниками банку.
Більш детально ознайомитися з правилами фінансової безпеки можна на сайті.