Важливо

Підсумки «АгроЕкспо-2015»: Європа поки закрита для кіровоградських виробників

З 1 по 3 жовтня у Кіровограді проходила національна агропромислова виставка з польовою демонстрацією техніки «АгроЕкспо-2015». У заході взяли участь 450 компаній, експозиції яких зайняли сумарну площу 77100 м² (минулого року площа виставки була вдвічі менша –39000 м²). За 3 дні виставку відвідали більше 15 тис. осіб.

На підсумковій прес-конференції, 3 жовтня, голова ради компаній «Украгромаш» Павло Штутман зазначив, що незважаючи на те, що подібні виставки створюються для налагодження стосунків зі споживачем, виставка порадувала кількістю заключених контрактів та табличок «Продано» на техніці.

На виставці «АгроЕкспо-2015» були представлені новинки світових та українських брендів – Lemken, Grate Plains, John Deere, Червона Зірка, ХТЗ, Лозівські машини, Білоцерківський МАЗ, Бердянські жатки і багато інших. Також організатори не забули і про техніку російських брендів – автотехніки Волзького, Ульянівського на Нижньогородського заводів.

Відповідно, даний факт у контексті агресивних російсько-українських відносин виглядає дивно. Але у бізнесменів своя точка зору на економічні стосунки з країною-агресором.

«Це виставка комерційна, але особисто я не чув нарікань з цього приводу, – пояснює Павло Штутман. – Особисто мене, як людину, турбує загострення українсько-російських стосунків. Це не дуже хороша тенденція, але вона, на жаль розповсюджується і на економічну сферу».

Як виявилося по ходу спілкування, експорт у Росію зменшився, а от про європейські ринки збуту для своїх виробників Україна не подбала.

«Що стосується «Червоної Зірки» – йде тенденція до зменшення експорту в Росію. Що стосується експорту в країни ЄС, то на сьогоднішній день ми не можемо відкрити своє представництво у Європі. Знаєте чому? Не можемо вивезти туди нашу людину – він не може отримати дозвіл на роботу там. Все інше – добре. Це звичайна міграційна політика. Але наше Міністерство іноземних справ, схоже, не провело відповідні перемовини з відповідними країнами про можливість українського представництва в їхніх країнах. Ми не розглядаємо Німеччину навіть. Ми намагаємося вийти на ринки Польщі та Чехії», – відверто прокоментував ситуацію Павло Штутман.


Comments:

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*