У Кіровограді кандидати в депутати агітують навіть на сміттєвих баках (ФОТО)

Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

У Кіровограді кандидати та партії поширюють агітаційні матеріали без вихідних даних, а також розміщують рекламу в заборонених місцях . Серед них такі, як Віктор Мєдвєдь, Василь Шкрібляк та Валентина Приліпко (партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність»), Рафаель Санасарян («Радикальна партія Олега Ляшка») та «Партія Пенсіонерів України».

Зокрема, на стовпах електричних опор розміщують свої агітматеріали: у мікрорайоні Кущівка – кандидат у депутати до Кіровоградської міської ради Віктор Мєдвєдь (партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність»), у мікрорайоні Балашівка –  кандидат у депутати Кіровоградської міської ради Василь Шкрібляк (партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність») та  «Партія Пенсіонерів України». Також, Василь Шкрібляк (партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність») і «Партія Пенсіонерів України» розміщують свої агітаційні матеріали на зупинках громадського транспорту мікрорайону Балашівка.

Кандидат на посаду міського голови Кіровограда Рафаель Санасарян («Радикальна партія Олега Ляшка») зображений на  білбордах та сітілайтах без вихідних даних, або з неповними даними.  Зокрема, на кількох сітілайтах Рафаеля Санасаряна  відсутні відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж.

У тому числі, листівки вищезгаданого кандидата без вихідних даних наклеєні на під’їздах та магазинах.  Кандидат у депутати Кіровоградської обласної ради Валентина Приліпко (партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність») поширює листівки без вихідних даних у школі (НВО №18 м. Кіровоград), директором якої вона є.

Зазначимо, що кандидат у депутати Кіровоградської міської ради Василь Шкрібляк (партія «Блок Петра Порошенка «Солідарність») заклеїв у своєму виборчому окрузі №19 всі можливі поверхні, включаючи під’їзди, підвали та сміттєві баки.

ОПОРА нагадує, що відповідно до частини 2 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», «Друкований агітаційний матеріал повинен містити відомості про замовника та установу, що здійснила друк, його тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Розповсюдження друкованих агітаційних матеріалів без зазначених відомостей забороняється».

Відповідно до частини 4 статті 56 Закону України «Про місцеві вибори», «Плакати, стенди, листівки та інші друковані агітаційні матеріали (крім матеріалів, що розміщуються на носіях зовнішньої реклами) розміщуються лише у місцях, визначених і обладнаних місцевими органами виконавчої влади чи органами місцевого самоврядування не пізніш як за 45 днів до дня голосування».

 Прес-служба Громадянської мережі “ОПОРА”

Довідково:

Громадянська мережа ОПОРА провадить громадське спостереження за місцевими виборами в Україні, які відбудуться 25 жовтня 2015 року. Громадське спостереження ОПОРИ – це сфера діяльності мережі, спрямована на об’єктивну оцінку процесу підготовки та проведення виборів, а також на запобігання порушенням виборчого законодавства через ефективно організований громадський контроль. Починаючи з 5 вересня, у всіх регіонах України працюють 144 довготермінові спостерігачі, до яких приєднаються понад 3000 короткотермінових спостерігачів у день голосування.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар