На Кіровоградщині відкрився новий сервісний центр ВАТ “Кіровоградгаз”

За принципом “Єдиного вікна” відтепер обслуговуватимуться майже 20 тисяч споживачів газу у Знам’янському районі.

З метою покращення обслуговування ВАТ “Кіровоградгаз” ввів в експлуатацію новий двоповерховий корпус Центру надання послуг Знам’янського управління по експлуатації газового господарства.

Про це повідомляє сайт КОДА.

Варто зазначити, що це вже другий після Кропивницького сервісний центр такого рівня, що запрацював на території нашої області.

Тут дійсно подбали, аби під час візиту до Центру, відвідувачі почувалися комфортно. Світлі, просторі і опалювані приміщення, консультанти, які за першою вимогою надаватимуть споживачам необхідну інформацію, і головне, відтепер, не потрібно чекати у довгих чергах, щоб оформити послуги із газопостачання. Завдяки впровадженню новітніх інформаційних технологій абоненти ВАТ “Кіровоградгаз” у Знам’янському районі матимуть змогу самостійно отримувати актуальну інформацію про поточний стан особового рахунку і передавати показники лічильника. Зробити це можна за допомогою “інформаційного кіоску”, що встановлений у Центрі надання послуг, або через особистий кабінет споживача на веб-сайті газопостачального підприємства.

Тут також можна замовити увесь перелік послуг зі встановлення, заміни, сервісного та післягарантійного обслуговування газового обладнання.

Перший заступник голови облдержадміністрації Сергій Коваленко привітав з приємною подією жителів Знам’янки і Знам’янського району, які взяли участь в урочистих заходах з нагоди відкриття Центру надання послуг. Він також подякував керівництву ВАТ “Кіровоградгаз” за ту роботу, яку вони зробили, аби створити гідні умови для якісного обслуговування населення, і висловив сподівання, що у найближчий перспективі подібні сервісні центри з’являться в інших районах нашої області.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар