Лише половина звернень на “гарячу лінію” ОДА вирішується позитивно

Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

З початку 2016 року до контактного центру Кіровоградської ОДА звернулись зі скаргами 5619 громадян. 
Таку цифру під час апаратної наради озвучив керівник гарячої лінії Андрій Лаврусь.

За його словами, найбільше громадян хвилювали проблеми ЖКГ. Це 35% від загальної кількості звернень. 33% звернень стосувалось соцзахисту та пенсійного забезпечення. Також громадяни часто скаржились на проблеми транспорту та охорони здоров’я.

Також Андрій Лаврусь розповів, що в середньому позитивно вирішуються лише 52% питань. Тому він звернувся до керівництва області з проханням приділити увагу проблемам громадян.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар