Майкл Щур у Кропивницькому провів тренінг для журналістів шести областей

Люблю писати про хороші, мотиваційні, цікаві історії. Пишу про людей, які хочуть і вміють робити важливі речі. Слідкую за оновленнями в сфері реформ і намагаюся писати про складне простими словами)
Контакт: Facebook Telegram

Журналісти із Сум, Полтави, Херсона, Миколаєва, Одеси та Кропивницького відвідали дводенний треннінг для працівників суспільно-політичного напрямку ПАТ “НСТУ” у Кропивницькому. Цього року у команди Романа Вінтоніва заплановано чотири зупинки у регіонах. Тренери були вже у Вінниці та Луцьку. На черзі – Дніпро.

Система корпоративних тренінгів для працівників філій, які тепер офіційно є частиною суспільного мовлення України, мають на меті об’єднати регіони, котрі раніше працювали абсолютно автономно, налагодити їх комунікацію з центральним офісом у Києві та між собою, а також надати сучасні інструменти подачі суспільно важливої інформації.

“Протягом цього місяця ми працюємо у філіях. Це – чотири тренінгові програми у Луцьку, Вінниці, Кропивницькому і Дніпрі. Навколо цих міст збираються 6 філій і ми працюємо в реальному режимі на конкретних подіях”, – розповідає менеджерка суспільно-політичного напрямку Національної суспільної телерадіокомпанії (ПАТ “НСТУ”) Марія Фрей.

Одна тренінгова програма розбита на дві частини: теорія та практика.

“Цю програму ми розробили з нашим колегою Олексієм Набожняком з Києво-Могилянської школи журналістики. В перший день ми, умовно кажучи, осучаснюємо знання людей, які працюють на місцях. Тому що це люди з величезним досвідом, яким треба просто змінити форму подачі, якість того, що вони роблять. Другий день – практика. Ми експериментуємо з тим, як можна змінити те, що у людей вже є”, – пояснює Марія Фрей.

Протягом другого тренінгового дня у Кропивницькому журналісти розподілялися на команди і прописували ідею, формат та структуру майбутньої програми на конкретну тему. Тренер Роман Вінтонів наголошує на тому, що на початку робочого процесу редакторам особливо важливо чітко прописати кожен із цих пунктів, аби програма дійсно була дієвою та чіткою. “Фішка” подачі матеріалу в тому, аби не просто розповісти про проблему, а дати глядачеві інструменти її вирішення.

“На відміну від новинарів, які можуть працювати дуже швидко, особливістю суспільно-політичного мовлення є глибина. Нам доводиться копати, шукати інформацію, встановлювати логічні зв’язки. І це все для того, аби людина після програми мала дуже чіткий план рішень, що їй робити і могла сама приймати рішення на майбутнє. Саме від суспільно-політичного мовлення залежить, наприклад, за кого ми проголосуємо в майбутньому”, – додає менеджерка суспільно-політичного напрямку НСТУ.

За словами члена правління ПАТ “НСТУ” Романа Вінтоніва, регіональні журналісти активно долучаються до обговорення:

“Це мене дуже радує. Всі ставлять питання одне одному, ведуть активне обговорення програми, допомагають, генерують ідеї. Це саме те, для чого ми і робимо ці тренінги”.

Редактор суспільно-політичного напрямку одеської філії Оксана Піднебесна розповідає, що завдяки тренінгу їй вдається навчитися правильно розставляти акценти та доносити до глядача саме важливу інформацію:

“Тренінг відбувся на високому рівні. Неймовірно задоволена, що сьогодні приїхав Роман Вінтонів. Він вкладає нам найбільше думок стосовно критичного мислення, змушує сумніватися багато в чому, перевіряти факти і повертатися до попередньої теми. Ми пробуємо працювати, помиляємося, але кілька програм уже зробили в такій концепції. Набираємо матеріал, беремо багато коментарів, концентруємося на темі і, сподіваюся, будемо працювати якісніше”.

Кропивничанин, а нині журналіст одеського радіо Сергій Філіпов каже, що особливо корисним була практична частина тренінгу:

“Коли я йшов на тенінг, чомусь думав, що почую те, що і так давно знаю. Але я віднайшов для себе багато нового і на конкретних прикладах перевірив те, що знав раніше. Особливо цінною стала практика створення тематичних прямих ефірів”.

Команда Романа Вінтоніва зосереджує увагу на роботі з філіями, адже саме вони найближчі до пересічного споживача інформації.

“Ми робимо ставку на людей, які працюють у філіях, щоб вони створили кінцевий продукт за нашими стандартами. І потім, я сподіваюся, в Києві будуть казати: “А десь там у Кропивницькому роблять таку програму, так чітко все розклали, докопалися до фактів, зробили те, що глядачу допоможе зорієнтуватися в ситуації”. Тому дуже велику роботу плануємо на цей рік. І сподіваємося, що представники філій нас підтримають”, – додає Марія Фрей.

Фінальний тренінг з роботи зі змістом програми відбудеться 11-12 жовтня у Дніпрі. Черговий цикл навчання про форми та “обгортку” програм заплановано на лютий-березнь наступного року.

      

Ольга Ткаченко, Перша електронна газета

Поширити:

Залишити коментар:

коментар