Антимонопольники встановили, що один плюс один не дорівнює трьом

Фізична особа-підприємець Маєвська Л.В. розміщувала на вхідних дверях магазину «Італійська мода» (м. Кіровоград) інформаційне оголошення наступного змісту: «Акция 1+1=3» (мова оригіналу).

Про це йдеться в інформації на сайті територіального відділення АМКУ.

Оголошення інформувало споживачів про те, що, придбавши в магазині дві одиниці товару, будь-яку третю, незалежно від її ціни, покупець отримає безкоштовно.

Територіальне відділення АМКУ встановило, шо, всупереч обіцяному, безкоштовно в «Італійській моді» покупець міг отримати лише дешевший за покупку товар.

Тобто, розміщене на магазині оголошення про проведення акції могло ввести споживачів в оману.

Маєвська прислухалася до рекомендацій АМКУ й повідомила, що біля оголошення: «Акция 1+1=3» (мова оригіналу) розмістила іншу інформацію: «При купівлі двох одиниць товару, третя, яка є більш дешевша за перші дві, надається безкоштовно».

Поширити:

Залишити коментар:

коментар