«Нова газета» опублікує правду про «бідних» кіровоградських перевізників

 Обласне видання «Нова газета» у черговому номері публікує журналістське розслідування про «Єлисаветградську транспортну компанію» (тролейбусний парк) і «Автобусний парк 13527», які нещодавно фактично оголосили про відмову перевозити людей.

Автор статті, аналізуючи факти і події навколо транспортної реформи в обласному центрі, доходить висновку, що керівництво і власники цих підприємств (фактично монополістів із перевезень), маючи пільги та мільйонні компенсації, зробили заручниками простих людей — як працівників так і пасажирів.

«…Міська ж влада під час реформування мережі міських пасажирських перевезень, щоб розвантажити центральну частину міста від надмірної кількості маршруток, зробила ставку на великомісткий пасажирський транспорт і практично зробила «Автобусний парк 13527» монополістом на центральних маршрутах…

… Із точки зору конкуренції і бізнесових інтересів, позиція автобусного парку по відношенню до нового маршруту «1-Ц» зрозуміла, а от з точки зору антимонопольного законодавства і порядності – виникають питання. Схоже, одержавши левову частину маршрутів і розуміючи, що міська влада, прибравши дублюючі маршрути стала заручником власної реформи, ці два підприємства вирішили вимагати від неї задоволення будь-яких своїх примх. При цьому використовують доведених до відчаю працівників і погрози щодо страйку, як важіль тиску і один зі способів ведення бізнесу», — йдеться в матеріалі.

Нагадаємо, ці підприємства вимагають від міської влади дати кошти на погашення заборгованості з виплати заробітної плати, що утворилася на них та ліквідувати прямого конкурента їхнім маршрутам – маршрут «Центральний» (1 Ц).

Прочитати повністю статтю про цю ситуацію можна у свіжому номері «Нової газети», який вийде завтра, 12 грудня.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар