Як працював контактний центр у 2014 році (ІНФОГРАФІКА)

Про підсумки роботи контактного центру у 2014 році.

Контактний центр здійснює:

– прийом звернень через урядову телефонну «гарячу лінію» та «гарячу лінію голови облдержадміністрації»;

– оперативне спрямування звернень громадян на розгляд;

– опрацювання інформації щодо стану вирішення порушених громадянами питань;

– аналіз інформації щодо ефективності розгляду звернень громадян на «гарячу лінію облдержадмінастрації».

 Робота із зверненнями громадян, що надійшли через урядову телефонну «гарячу лінію»

 У 2014 році через урядову телефонну гарячу лінію контактним центром прийнято та направлено на розгляд до облдержадміністрації 5250 звернень громадян, що на 45% (2350) більше ніж у 2013 році, з яких:

Задоволено – 20%, відмовлено у задоволені – 6%, надано роз’яснень з 61% порушених громадянами питань.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар