
Олександрійська влада підтримала креативну ідею кременчуцької фірми стосовно ліквідації несанкціонованої розклейки рекламних оголошень на парканах, стовпах тощо.
Про це повідомляє «Алнет».
Недавно біля входів у під’їзди міських багатоповерхівок з’явилися акуратні металеві дошки оголошень. Жителів будинків це нововведення порадувало , а от підприємців, навпаки, засмутило – адже тепер, як наголошувало повідомлення на цих дошках , за розміщення інформації потрібно платити.
«Рекламний щит на Вашому під’їзді встановлено в рамках боротьби з несанкціонованою розклеюванням рекламних оголошень. Комерційно-соціальний щит обслуговується організацією , яка відповідає за чистоту стін фасаду Вашого під’їзду. Просимо Вас самостійно не обривати рекламний матеріал. Працівники нашої організації фіксують порушення розміщення оголошень. Ви маєте право розміщувати оголошення приватного характеру , не комерційного змісту, в нижньому правому куті щита», — сказано в повідомленні на щиті.
Власником щитів виявилося кременчуцьке приватне підприємство «Агроімпульс».
«Щити виготовлені нашим підприємством за власні кошти і встановлені в рамках боротьби з несанкціонованою розклеюванням оголошень та реклами , – повідомив Сергій Олександрович. – Ви ж , напевно, знаєте , що розміщувати комерційну і приватну інформацію на стовпах , деревах , стінах будинків і парканах заборонено законом ? Деякі підприємці вже заплатили штрафи за самовільне розміщення інформації у несанкціонованих місцях . Тому вони теж зацікавлені у співпраці з нами. А метою нашої роботи є не тільки отримання прибутку , але і чистота в місті.
Установка рекламних щитів узгоджена зі старшими будинків та під’їздів , а дозвіл на діяльність ПП «Агроімпульс»” в Олександрії дала місцева влада . В укладеному з КП «Житлогосп» договорі нам було висунуто умови: очистити місто від несанкціонованих оголошень і внести інші нововведення – корисні для населення елементи благоустрою. Ми надаємо послуги приватним підприємствам і підприємцям: розміщуємо на щитах їх інформацію і стежимо за тим , щоб оголошення і рекламу не зривали . Працюємо тільки з платниками податків. А міські комунальні служби , мешканці будинків можуть безкоштовно розміщувати оголошення на наших щитах . Вся інформація , розклеєна поза щитів – на під’їздах і стінах будинків , буде видалена.
Розміщення рекламної інформації на щитах коштує від 400 до 600 гривень на місяць, залежно від формату і кількості флайєрів або оголошень. Більшість підприємців задоволені роботою з нами. Цирки , ярмарки , виставки – їх організатори та адміністратори знають нас по співпраці в інших містах , адже Олександрія – не перше місто , в якому ми розміщуємо рекламні щити.
Приємно , що олександрійці оцінили наші старання гідно – мені щодня телефонують мешканці міста та дякують за естетичний вигляд під’їздів , за чистоту і акуратність стін. Тому я радий повідомити , що , крім рекламних щитів , зовсім скоро наша фірма розмістить в Олександрії та інші корисні нововведення. Які саме , поки говорити не буду , скажу тільки , що люди будуть приємно здивовані», — розповів директор підприємства Сергій Коноваленко.
«Наші підприємці можуть тільки намети встановити на вулиці Карла Лібкнехта або Фрузне і торгувати . Ніхто не хоче поворушити мізками, – прокоментував появу в Олександрії рекламних щитів міський голова Степан Цапюк. – Приїхали люди з Кременчука з такою ідеєю – і ми пішли їм назустріч. Якщо б надійшло аналогічне пропозицію з Олександрії , ми б не тільки його підтримали , а й з Фонду підтримки підприємців виділили фінансову допомогу. Бізнес любить нові ідеї. Знайшов чоловік родзинку і може на ній заробити хороші гроші. Так, хлопці розкрутили цей напрямок , зрозуміли , що це вигідно. А з приводу збурень підприємців давайте подивимося: хто обурюється ? Ті , хто звик розміщувати оголошення на стовпах і парканах?…»