Важливо

Кіровоградці продовжують фінансувати країну-агресора?

Світлана Листюк
Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

В мережі Інтернет активно поширюється інформація про бойкот російських товарів. «Не фінансуйте війну!» – таким гаслом намагаються вплинути на свідомість покупців. Але чи діє це на практиці і чи зникнуть російські товари з полиць українських, зокрема кіровоградських, магазинів?

Перша електронна вирішила з’ясувати чи долучилися мешканці Кіровограда до бойкоту продукції країни-агресора, як то зробили, наприклад, львів’яни чи наші побратими литовці.

Кілька мереж кіровоградських маркетів відмовилися озвучувати інформацію про тенденцію попиту на російські товари («Сільпо», «АТБ», «Копілка»). Виправдовуються тим, що надавати будь-яку інформацію пресі «заборонено зверху». Але неофіційно в одного з працівників вдалося дізнатися, що попит ніскільки не зменшився. На думку представника однієї з таких «закритих для преси» мереж магазинів, стабільний попит пов’язаний з тим, що країни-виробники об’єднані – зазвичай це Україна, Росія і Франція. Хоча, відмічає він, чай «Lipton» і хімічні засоби, на яких чітко вказано російського виробника, досі стабільно популярні серед кіровоградців.

Найповнішу інформацію про попит на російські товари надав директор кіровоградського супермаркету «Фуршет» Віталій Перепелиця:

«Україна виробляє власні гастрономію (м’ясо, риба, молочні продукти, олія) та напої, зокрема, пиво. З Росії ж імпортують в основному пральні порошки, зубні пасти, косметику. Є марки російського чаю та кави, на які останнім часом попит дійсно зменшився. Але є покупці, які вірні своїй каві («Nescafe» та «JACOBS»), хоч фасується вона в Росії. Не можу сказати, що українські виробники виграють за рахунок хоч і незначного, але зниження попиту на російські товари. Адже ті наші продукти, які тримали «планку» завжди, користувалися популярністю і зараз».

«Ми вважаємо, що треба просувати і купувати товари рідних виробників, тим самим піднімаючи рівень економіки. Але доводиться орієнтуватися на покупця: наше керівництво не можемо розірвати контракт з постачальником поки на його товар є попит, незважаючи на код країни-виробника», – пояснив Віталій Перепелиця.

А доки кіровоградці підтримують стабільний попит на товари країни-агресора, залишається лише сподіватися, що патріотизм наших військових сильніший за свідомість наших покупців.

Ольга Ткаченко, Перша електронна газета
Ілюстрації з мережі Інтернет

Поширити:

Залишити коментар:

коментар