Майже вдвічі збільшилась кількість терміналів самообслуговування ПриватБанку на Кіровоградщині з початку нинішнього року – зі 100 до 207 штук.
Про це Першій електронній повідомила прес-служба ПриватБанку.
З початку року Приватбанк збільшив свою мережу терміналів самообслуговування вдвічі – з 4,5 до 9 тисяч штук.
Як повідомили в банку, до кінця року в Україні буде встановлено ще понад 3,5 тисячі електронних банків. У Кіровоградській області працює 170 банкоматів, 207 терміналів самообслуговування. До кінця року Кіровоградське регіональне управління ПриватБанку планує збільшити кількість терміналів до 300 штук, і це не тільки в обласному, але й у кожному районному центрі.
«Наші термінали дозволяють отримати навіть більше послуг, ніж у відділенні банку, при цьому працюють без черг і перерв на обід, – розповідає керівник Направлення банкоматної та термінальної мережі Кіровоградського РУ ПриватБанку Наталія Коваленко. – Додаткові переваги терміналів: можливість проведення платежів не лише готівкою з отриманням здачі, а ще й з платіжної карти будь-якого банку; швидкість проведення операцій; дуже доступні тарифи на послуги, багато з яких є безкоштовні».
Сьогодні в терміналах ПриватБанку доступні найпопулярніші банківські послуги: поповнення мобільного телефону і платіжної карти, депозитного вкладу та кредиту; оплата комунальних та інших рахунків; відправлення та одержання грошових переказів; купівля валюти. Також через термінали можна вільно купити квитки на поїзд, автобус, футбольний матч і т. д.