Важливо

Хто зруйнував дороги Кіровоградщини? (ФОТО)

Світлана Листюк
Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

Дороги Кіровоградщини знаходяться далеко не в задовільному стані. Роки руйнування ще радянського покриття і клаптиковий ремонт, який за іронією долі часто відбувається взимку чи після дощів (коли того робити, м’яко кажучи, не рекомендується) сьогодні фактично загрожують безпеці руху і життю водіїв.

Одним із таких є відрізок траси Знам’янка-Луганськ-Ізварино. Тут неозброєним оком видно колії, які є значно глибшими рівня дороги, що є небезпечним для легкових автомобілів.

Як повідомив Першій електронній начальник філії ДЕД ДП «Кіровоградський облавтодор» Вадим Коюденко, проблемні ділянки на дорогах виникають через те, що водії не дотримуються знаків температурного режиму (авт. вантажівкам, важчим 24 т, в літній час заборонено пересуватись з 10:00 до 22:00). «До того ж, по дорогах, які розраховані на вагу 30-40 т, рухаються вантажівки по 70-80 т», – зазначив Вадим Коюденко.

P2150903Сумнозвісну дорогу на власні очі побачив голова Кіровоградської ОДА Олександр Петік. На його думку, відповідальні за руйнування дороги транспортні компанії, які займаються вантажними перевезеннями.

«Розглянута ділянка траси – класична колія, яка утворюється перевантаженим транспортом у пікові температури. Ми готувалися до сезону врожаю як могли: спільно з дорожньою службою вживали заходів, збирали перевізників. Звичайно, треба ставити вантажні комплекси, залучати громадськість, контролювати перевезення. Адже якщо покрити новий асфальт і в пікову температуру пустити по ньому вантажівку вагою 60 т, то для відновлення доріг не вистачить жодних бюджетів», – розповів Петік.

Дещо іншої думки притримуються представники кіровоградських транспортних компаній. Керівник однієї з них у розмові з кореспондентом Першої електронної зазначив: «Під час правління Віктора Януковича певних транспортних компаній не стосувались закони щодо обмеження ваги вантажу. Ці транспорті компанії і привели дороги до такого стану, в якому вони є зараз.

Збільшення кількості вагових комплексів тільки дасть простір для корупції, але дороги це не покращить. Закону про обмеження ваги вантажівок мало, адже «перегрузи» возять усі. Якщо ж на рівні законодавства ввести солідарну відповідальність за перевантаження автомобіля для відправника, отримувача і перевізника і ввести перевірки, то це може дати результат».

За його словами, необхідно хоч раз на рік перевіряти господарську діяльність перевізників: що, де, коли, скільки перевозили. Приховати порушення буде неможливо, адже для кожного перевезення створюється товаро-транспортна накладна, у якій чітко прописані тара, брутто, нетто.

«Знаки температурного режиму забороняють рух вантажівок при температурі 28°. Таке обмеження було актуальним минулого літа. Зараз ж температура значно нижча, тому порушень цієї частини законодавства фактично немає», – наголосив перевізник.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар