Мешканці Лелеківки скаржаться на перевізника

До Першої електронної надійшло прохання від нашої читачки допомогти розібратися з проблемою транспортного сполучення мікрорайону Лелеківка з іншими районами міста. 

У листі до Першої електронної йдеться: «Просимо розглянути питання щодо забезпечення жителів мікрорайону Лелеківка транспортом. Складається враження, що наш мікрорайон забезпечується по «остаточному» принципу. Доїхати до центру міста ми маємо можливість лише на маршрутці № 150. На початку транспортної реформи ми були проти того, що б у нас «забрали» інші маршрути, такі як 107, 150(газелькі), 3 (що ходив не до Тюльпана, а в кінець нашого району). Нас заспокоїли, що великовмісні 150 (які в народі називають лоховозами» через те, що люди, які працюють і поспішають, на них не їздили. Цей вид транспорту вважався пільговим, на ньому їздили одні «бабці» на базар ),будуть ходити з інтервалом в 10 хвилин і у них буде точний графік. Спочатку так і було. Але ті люди, які робили цю реформу не врахували того, що у нашому районі немає жодної школи, дитячого садочка, підприємства, на якому могли б працювати люди. Отже, всіх дітей ми веземо в інші райони, багато дітей навчаються і виховуються в ценрі. Велика кількість людей працюють в центрі. Сьогодні доїхати в центр можливо лише з пересадками. А це 6 гривень в одну сторону на одного. Якщо додати 2 дітей, які їдуть до школи, то це 36 гривень на день. Помножити на 22 робочі дні. Виходить 792 гривні.

Дочекатися маршрутки № 150 нереально. А якщо «пощастить» дочекатися, то будеш їхати 40 хвилин в переповненому автобусі, обов’язково з дитиною будеш стояти, бо «бабці» залишилися «кататися своїм пільговим» автобусом, крім того будеш виконувати роль кондуктора разом з водієм. Навіть на кондукторах економлять.Мало того, що подорожчав проїзд, якість перевезення залишається надзвичайно низькою.

А 06.06.14 пасажирів попередили про те, що №150 переходить на так названий «літній» час з інтервалом 30 хвилин. Цікаво, який буде інтервал насправді? Отже, видно, що в умовах одного окремо взятого мікрорайону, транспортна реформа провалилась. Цікаво, чи є ще такі мікрорайони, які знаходяться в такому «плачевному» стані? Просимо
розібратися в цьому питанні».

Ми звернулися за коментарем до директора ПАТ “Автобусний парк 13527” Анатолія Голованова, так звані «зелені» автобуси якого і обслуговують перевезення на цьому маршруті.

Анатолій Голованов зазначив: «Шостого червня було тимчасово збільшено інтервал руху транспорту у зв’язку з технічними проблемами, викликаними незадовільним станом доріг. Про що ми заздалегідь повідомили жителів Лелеківки через голів квартальних комітетів. Це був тимчасовий збій. В цілому автобуси на цьому маршруті знаходяться у нас на особливому контролі, інтервал руху не порушується».

У свою чергу секретар Кіровоградської міської ради Іван Марковський запевнив, що міська влада обов’язково розробить зміни до маршрутної системи і збільшить кількість перевізників. «У міста іншого виходу просто немає. Будемо розширювати транспортну мережу, так, як хочеться монополістам цього ринку, вже не буде. З приводу транспортного сполучення з Лелеківкою. Виконком ініціюватиме продовження існуючих маршрутів. Ми піднімаємо документацію, розроблену Харківським національним автомобільно – дорожнім університетом. Це проект реформи транспортної мережі Кіровограда. Будемо приводити існуючу транспортну схему до цих рекомендацій. При проведенні транспортної реформи цих рекомендацій дотримано не було. Тому і маємо такий печальний результат. Я не буду говорити, що винні «попередники». Я говорю, що це треба виправляти. І це ми виправимо.

Перевізники не зможуть міській владі і громаді міста диктувати свої умови. Повинні бути враховані інтереси і пасажирів. І взагалі, ситуація, коли будь-які приватні структури нав’язують свої умови місту, є неприйнятною. Щоб цього не допустити, повинно бути здорове конкурентне середовище. Воно було зруйноване, коли на ринку перевезень із 17 компаній-перевізників залишили 4.

Є питання і по тому, що водії по хамські ставляться до людей, які мають право на пільговий проїзд, це в першу чергу пенсіонери, люди похилого віку. Доходить до того, що їх буквально виганяють з автобусів, порушують їх право на безкоштовний проїзд. Найбільше нарікань і скарг надходить на водіїв маршруту «1-ц».

З приводу тарифу на перевезення. Нагадаю,що міська рада вирішила задовольнити подання прокурора щодо скасування рішення виконавчого від 29.04.2014 року. Тариф повинен бути економічно обґрунтованим, це по-перше, а по-друге… Знаєте, в часи складної економічної ситуації перекладати весь тягар на населення є неправильним. Ціни виросли для всіх, доходи населення при цьому не змінилися. Це треба враховувати і транспортним компаніям.

На нараді виконкому з перевізниками, яка відбудеться о 16 годині 11 червня, ми і порушимо це питання. Виконком пропонує вивчити економічну обґрунтованість встановленого раніше тарифу, а на період вивчення запропонує перевізникам тимчасовий тариф у розмірі 2,5 грн.», – зазначив Марковський.

Поширити:

Залишити коментар:

коментар