Фахівці Фонду Науманна проведуть в Кіровограді семінар-тренінг з надання адмінпослуг (АНОНС)

Журналістка
Світлана Листюк
Журналістка

Кіровоградська обласна державна адміністрація, Центр політико-правових реформ (м. Київ) та Центр досліджень місцевого самоврядування (м. Львів), за фінансової підтримки представництва Фонду Фрідріха Науманна в Україні, з 19 по 20 листопада 2014 р. запрошують на семінар тренінг на тему «Вдосконалення діяльності центру надання адміністративних послуг».

Семінар-тренінг на тему:

 «Вдосконалення діяльності

центру надання адміністративних послуг»

Кіровоградська обласна державна адміністрація, 19-20 листопада 2014 р.

Мета: сприяти покращенню якості надання адміністративних послуг через вдосконалення  діяльності центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Завдання:

1)  передати знання щодо державної політики та розвитку законодавства з питань адміністративної реформи і адміністративних послуг

2) подати зарубіжний і український досвід про кращі форми і практики надання адміністративних послуг.

3) сформувати навики для роботи над переліком послуг та складання технологічних і інформаційних карток послуг.

Цільова група 1: керівний склад (заступники голів) РДА, представники депутатського корпусу, начальники управлінь та відділів, службовці  підрозділів і органів влади, які безпосередньо задіяні в наданні послуг, керівники і адміністратори ЦНАП РДА і міст обласного підпорядкування (завдання 1, робота в межах пп. 1 – 5 програми),  чисельність: 45-50 осіб.

Цільова група 2: керівники і службовці підрозділів і органів влади, які безпосередньо задіяні в наданні послуг, керівники і адміністратори ЦНАП РДА і міст обласного підпорядкування (завдання 2, робота в межах пп. 6 – 9 програми), чисельність: 40 – 45  осіб.

Місце проведення: державний навчальний заклад „Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації … Кіровоградської ОДА”, вул. Велика Перспективна, 55, м. Кіровоград,

Програма 

Години роботи

Тема

Доповідач

Примітка

 

 

1-й день, 19 листопада 2014 року

09.00-10.00 Реєстрація учасників Кава/чай, тістечка
10.00-10.10 Вступне слово Організатори, модератор Мета заходу.

Ознайомлення з Програмою. 10.10-10.30Презентація Фонду Ф. НауманнаБригілевич Ігор,

заступник голови правління

ЛГО ЦДМС (м.Львів)Ознайомлення з цілями та організацією діяльності Фонду Фрідріха Науманна «За свободу»1.10.30-11.30

60 хв.Адміністративні послуги: ідея, проблеми з точки зору споживачів  та правове регулюванняТимощук Віктор, заступник голови правління ЦППР (м.Київ)

  1. 1.   «Служіння» як нова ідеологія держави.
  2. 2.   Доктрина адміністративних послуг: поняття, ознаки, види.
  3. 3.   Місце адміністративних послуг серед інших публічних послуг.
  4. 4.   Основні проблеми отримання адміністративних послуг з т. з. споживача
  5. 5.   Державна  політика  у сфері надання адміністративних послуг: основні акти, тенденції, ризики.
  6. 6.   Загальне правове регулювання відносин у сфері адміністративних послуг (основні положення Закону «Про адміністративні послуги» та Примірного Регламенту ЦНАП) 

2.11.30-12.30

60 хв.Організація діяльності та облаштування ЦНАП. Український та зарубіжний досвід.Бригілевич Ігор,

заступник голови правління

ЛГО ЦДМС (м.Львів)

1.Місце розташування ЦНАП

2.Вимоги до приміщення.

3.Зона інформування та  зона очікування.

4. Фронт офіс (зона приймання звернень).

5.Бек офіс (зона опрацювання звернень).

6.Режим роботи ЦНАП.

7.Регулювання  черги.

8.Консультативна допомога.

9.Надання супутніх послуг .  12.30-13.30Обід-перерва  3.13.30-14.30

60 хв.Організація діяльності центрів надання адміністративних послуг із урахуванням досвіду м. ЛуцькаКарпяк Лариса,

директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»1.Історія створення ЦНАП (в т.ч. фотоілюстрації)

2.Структура і компетенція ЦНАП на сьогодні і згідно вимог Закону про АП .

3.Розпорядчі документи

4.Організаційні кроки

5.Залучені структурні підрозділи і інші органи влади

6.Завдання та повноваження керівника ЦНАП

7. Навчання персоналу

8.Основні проблеми, які довелось вирішувати414.30-15.30

60 хв.Досвід створення ЦНАП у РДА Волинської області та автоматизація документообігуМатвійчук Роман,

заступник керівника апарату Волинської ОДА1. Організаційні і технічні засади створення ЦНАП у РДА та організація електронного документообігу 

2. Регламент (алгоритм) функціонування ЦНАП,  взаємодія ЦНАП з іншими структур ними підрозділами і органами влади

3. Комунікація між працівниками і передача інформації …

4.Робота посадових осіб щодо прийому документів і контролю за їх проходженням

5. Звітність

6. Моніторинг і контроль керівництвом процесу надання  послуги,

7. Навчання персоналу роботі з програмними продуктами5.15.30-16.00Актуальні проблеми розвитку ЦНАПТимощук Віктор, заступник голови правління ЦППР (м.Київ)

  1. 1.   Стан ЦНАП в Україні
  2. 2.   Типові проблеми ЦНАП
  3. 3.   Основні ризики для ЦНАП
  4. 4.   Виклики реформи
  5. 5.   Першочергові кроки (негайно)
  6. 6.   Кроки 2-ої черги
  7. 7.   Що дає децентралізація і ЦНАП

16.00-16.10Підведення підсумків 1-го дняОрганізатори 

 

2-й день, 20 листопада 2014 року

 09.30-10.00Реєстрація учасників Кава/чай, тістечка5.10.00-11.00

60 хв. Обговорення підсумків 1-го дня. Уточнюючі  запитання, очікуванняМодераторЗа можливості: знайомство з учасниками 2-го дня тренінгу,

–       з’ясування додаткових (нових) очікувань, потреб

–       обговорення дискусійних питань

 6.11.00-12.00

45 хв.Практична робота з вдосконалення  навиків формування переліку адміністративних послугБригілевич Ігор,

заступник голови правління

ЛГО ЦДМС (м.Львів)

– Інформаційна довідка щодо послуг

– Рекомендації щодо включення / виключення адміністративних послуг до загального переліку та Переліку послуг ЦНАП

– Особливості включення до Переліку послуг ЦНАП адміністративних послуг органів виконавчої влади7.12.00-13.00

45 хв. Практична робота з інформаційними картками адміністративних  послугБригілевич Ігор,

заступник голови правління

ЛГО ЦДМС (м.Львів)

– Складання форми інформаційної картки (ІК) учасниками, порівняння з вимогами Закону

– Аналіз кількох ІК, затверджених у місцевому органі влади

– Робота в групах по складанню ІК, презентація результатів, обговорення 12.30-13.30Обід-перерва  8.13.30-16.00

135 хв.

Практична робота з вдосконалення  навиків складання технологічних карток послугБригілевич Ігор,

заступник голови правління

ЛГО ЦДМС (м.Львів)

– Визначення форми технологічної картки (ТК) адміністративної послуги

– Аналіз кількох ТК, затверджених у місцевому органі влади

– Робота в групах по складанню ТК, презентація результатів, обговорення

  15.45-15.55Анкетування учасників Модератор  15.55-16.00Підведення підсумків

семінару-тренінгуОрганізатори 

Модератор: Віктор Тимощук, Ігор Бригілевич

Поширити:

Залишити коментар:

коментар