Важливо

Опалювальний сезон триває нормально, але…

Цьогоріч через ранні холоди СП ТОВ «Світловодськпобут» опалювальний сезон розпочав на три тижні раніше сталої «віками» дати – 15 жовтня. Та чи не стане його ранішній початок дочасним завершенням? І як сьогодні, у переддень Новорічно-Різдвяних свят, почувається це теплопостачальне підприємство?

Аби довідатись про це та інше – ми й навідались до генерального директора «Світловодськпобуту» Володимира Михайлика.

Опалювальний сезон, розпочав гендиректор, триває нормально – наразі теплоенергія безперебійно подається ста відсоткам абонентів. Перебоям з виплатою зарплати працівникам підприємства, яка на час затвердження Михайлика у жовтні цього року на посаді генерального затримувалась на два місяці, покладено край. Чого, на жаль, не скажеш про заборгованість «Світловодськпобуту» за спожитий газ. Підприємство, за словами Михайлика, з усіх сил намагається її скорочувати. Та на заваді цьому, як завжди, стоїть невисока платіжна активність населення. Та й проплата за опалення бюджетних установ відбувається із затриманням…

А ще, вступив у розмову присутній у кабінеті гендиректора начальник юрвідділу цього підприємства Андрій Петров, не платити за спожите тепло населення неабияк провокують заяви деяких громадських активістів про те, що «Світловодськпобут» – такий собі безсоромний глитай, який своїми тарифами, стягує останню сорочку з нещасних людей. Таким чином, зазначив Петров, ці активісти, розповідаючи про те, як вони, відстоюючи права громадян, які встановили у своїх квартирах автономне опалення, громлять у судах «Світловодськпобут», побічно підбивають не платити за тепло і чимало споживачів централізованого опалення… Ці їхні судові перемоги і Михайлик, і Петров назвали відвертою брехнею.

— У наш час глобальної інформатизації це неважко перевірити – достатньо зайти в Інтернет, ввести у «пошукові» «Реєстр судових рішень» і вже у ньому набрати «СП ТОВ «Світловодськпобут», і на екрані монітора вашого комп’ютеру ви побачити, що жодного суду наше підприємство не програло. Бо підприємство цілком і повністю працює у правовому полі. А зворотні твердження різних народних заступників лише вводять населення в оману і піддають ризику залишитись без тепла сумлінних наших платників, — підкреслив Петров.

А заради того, щоб мінімізувати ці ризики, продовжив він, юристи «Світловодськпобуту» вимушені вдаватись до більш сурових дій щодо злісних боржників – приводом для оформлення позовної заяви може стати борг у тисячу і менше гривень. Щомісяця юрвідділ готує близько півсотні таких заяв. А у контексті того, що «Світловодськпобут» жодного суду не програв, юрист порадив «не гратися з вогнем» – собі дорожче вийде. Наприклад, на тисячний борг «ляжуть» іще півтисячі гривень: індекс інфляції, 3% річних від суми боргу плюс оплата судового збору. А у разі невиконання судового рішення у семиденний термін, державна виконавча служба додасть ще й 10% виконавчого збору за несвоєчасне виконання. А відтак – недовго до опису рухомого і нерухомого майна боржника.

— Ми розуміємо, що далеко не кожен має право на оформлення житлових субсидій. І що бувають значні непередбачувані фінансові витрати, які ускладнюють своєчасні розрахунки за опалення. Ми з розумінням ставимось до таких обставин. І кожен, хто звернеться до нас із подібною проблемою, може розраховувати на укладання договору на реструктуризацію свого боргу, — підсумував генеральний директор.

Віталій Асауленко, спеціально для Першої електронної газети 

Поширити:

Залишити коментар:

коментар