Спільний виступ заїжджого цирку і ДАІ, або Цирк та й годі

«Цирк Кобзов» не став заморочуватися з рекламою свого майбутнього виступу у Кіровограді. Малі за визначенням, але чималі за розміром архітектурні форми – такі собі яскраво розмальовані вантажівки з причепами та двоповерхові автобуси – анонсують виступ заїжджого цирку, стоячи прямо посеред проїжджої частини і на тротуарах.

Зокрема, один – на розі вулиць Медведєва та Шевченка біля педагогічного університету. Звісно ж, перекриваючи огляд дороги усім, хто має на кільці поступатися дорогою. Як тигри у палаюче кільце, як акробати без страховки, як ведмеді на велосипеді… Отак кіровоградські водії вискакують на лобове зіткнення з-за яскравого одоробала, встановленого з порушеннями усіх існуючих норм. Дійсно, цирк. Ще один рекламний об’єкт – двоповерховий автобус – розмістився просто посеред дороги поруч з готелем «Турист», за що учора отримав на свою адресу чимало фольклорно-ненормативних переказів ПДР від проїжджаючих водіїв. Тим часом організатори візиту циркових гостей не забули про транспортну розв’язку на Ковалівському мосту, насичену рухом вулицю Кропивницького та багатолюдний спальний мікрорайон Попова. Й тут зробили все можливе, аби пішоходи й водії, нехай лаючись, але звернули увагу на розписне рекламне неподобство. Чи за законами піару і промоушена все гаразд: головне – за будь-яку ціну привернути увагу?

І чхати на правила благоустрою, де вимоги до розташування стаціонарних і пересувних об’єктів у межах проїжджої частини суворо регламентовані. Й плювати на ПДР, де обрані для паркування тимчасових рекламних носіїв місця – не що інше, як острівці напрямові (в народі їх частіше називають острівцями безпеки). У разі поломки автомобіля чи ДТП на них можна дочекатися інспектора чи евакуатора. А, згідно з правилами, вони потрібні, щоб розмежувати транспортні потоки на складних і насичених перехрестях, а тому завжди повинні бути вільними. Саме тому їх відмежовують від проїжджої частини суцільною лінією. Ще пару гіперболізованих біл-бордів спокійнісінько стоять у так званих червоних зонах тротуарів, де висоту й ширину не те що причепа, а смітника треба погоджувати із ДАІ. Адже й тут питання вільного огляду дороги – це та сама безпека руху, за яку так ратують у автоінспекції.

А що ДАІ? Та, власне, як завжди – ні сном, ні духом. Кіровоградську традицію не порушують, борються за безпеку руху, кучкуючись у місцях концентрації вантажівок і ведучи нещадну боротьбу з не пристебнутими пасками. На загартованих на полях битви за порядок на дорозі інспекторів рекламне зомбування, ймовірно, не подіяло – вони вантажівок посеред дороги не помітили. Стояло вчора, стоїть і сьогодні.

Власне, у цивілізованому місті так розташувати все це неподобство можна лише за двома сценаріями: самовпевнено з дозволом і зухвало без нього. Правда, у нецивілізованому є ще й третій – з неофіційним дозволом.

Якщо перший, то цікаво, чи погодила міська влада таке розташування реклами циркачів? Якщо так, то чи варто очікувати, що завтра на цих місцях з’являться рекламні щити про пластикові вікна і бутики з білизною? Якщо ці місця на дорозі можна використовувати під рекламу, то чому б і ні. Звісно ж, було б цікаво знати, скільки місто отримало за цей рекламний трюк від «Кобзова»?

Якщо все-таки дозволів немає, то де автоінспекція? Правда, відсутність її реакції – зайвий привід за нагоди потеревенити з інспектором, який візьметься штрафувати пересічних кіровоградців з проповіддю про те, що аптечка – це наше все.

Третій же варіант, який передбачає негласну згоду дозвільних структур, — ото справжня біда. Адже як кажуть, цирк приїжджає й від’їжджає, а клоуни залишаються.

[nggallery id=62]

Вікторія Скрипка, Перша електронна газета 

Поширити:

Залишити коментар:

коментар